Guest Miraklet nr.2

Hurtigere mave på 2. gang?

13 indlæg i dette emne

Ja, jeg er bare nysgerrig og søger lidt erfaring :)

Da jeg var gravid første gang kunne man først se det i 4 mdr. så er lidt nysgerrig mht hvor længe man kan skjule det her i 2 omgang?

Kan man vente til efter NF eller er det urealistisk?

Tak for jeres svar :)

Kram fra mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er vist meget forskelligt, jeg kunne ikke skjule det længere i 6. uge (1.gang) da jeg har meget fostervand... Jeg tror derfor ikke du kan vide det på forhånd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeps her gik det hurtigere anden gang.. men havde også stadig lidt topmave fra sidst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her gik det ikke hurtigere, men jeg har også imellem de to graviditeter tabt rigtig mange kilo, så jeg var meget tynd og spinkel da jeg blev gravid :) Jeg tog også 15 kilo mere på første gang end jeg har gjort denne gang..

Lige nu her godt 14 dage inden fødsel ( forhåbentlig ) <_< er min mave meget mindre end første gang...

Så det er ikke altid det er sådan, men jeg har også hørt om rigtig mange der bliver større anden gang hurtigere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her gik det også rigtig hurtigt både 2. og 3. gang. Jeg kunne helt sikkert ikke skjule det indtil NF scanning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med Isabella blev jeg gættet allerede i uge 7 <_<

Så hvis vi skulle have flere, kunne jeg ikke forestille mig, maven ville komme hurtigere end dét. Men min mave var også ret flad inden Isabella begyndte at brede sig derinde- det er den desværre ikke helt så meget mere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2. Gang kunne jeg ikke længere skjule det i uge 9 og da sagde mine kolleger endda, at det havde de vidst i lang tid :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang kunne jeg skjule det til uge 16 og passe mine bukser til uge 19. 2 gang var jeg i ventetøjet uge 8, så jo det går stærkt :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja pokker det går hurtigt, min mave er kæmpe men jeg danner også denne gang for meget fostervand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeps! 2. og 3. gang gik det meget hurtigere. jeg måtte skifte mine almindelige bukser ud i uge 7-8.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang kunne det først ses i uge 20 og anden gang i uge 16 så ja det gik hurtigere anden gang :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uden tvivl. Livmoderen har jo været udvidet før, derfor er barn nr. 2 også typisk større ved fødsel, da der er mere plads at vokse i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg synes det er gået hurtigere og hurtigere for hver graviditet med at vokse! Denne gang var det rigtig svært at skjule, men klarede det med strømpebukser og spencere, som ikke afslører meget facon. Så bare ud som om jeg havde "levet lidt godt i julen" når jeg havde det på. Men allerede fra 6-7 uge kunne jeg ikke passe mine bukser..... Det lykkes mig at holde på hemmeligheden til efter NF. Skal dog lige siges, at jeg går hjemme på barsel, og at jeg allerede blev gravid ca. 6 mdr. efter sidste fødsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER