Oprettet March 26, 2011 Hej med Jer skønne (kommende)mødre. Jeg er ny herinde - og hører vidst til her i gruppen :) Jeg hedder Heidi, er 20 år, bor i Slagelse, er forlovet med Jannick på 21 - sammen har vi en perfekt lille datter Katrine, som er fra 9 April 2010 :loveshower Vi venter en 'overraskelsesbaby' (vil ikke vide køn denne gang) med termin d. 1 August 2011 :) Jeg ville bare hilse på, så I ikke sidder og tænker over hvem jeg er, hvis jeg er med i en debat eller noget :) - & TILLYKKE MED MAVERNE :gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2011 Tillykke med overraskelsen og velkommen til :bd Håber du bliver glad for gruppen og siden :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2011 Velkommen til og tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2011 Velkommen herinde, det bliver bare så spændende om det er en Mikkel eller Amalie I skal have :loveshower :goodluck Vi skal have en lille søn, og diskuterer jævnligt navneforslag <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites