Besvaret June 20, 2017 Jaaaaaaaaaaaa!!! Jeg har sådan gået og tænkt på dig hele dagen og krydset fingre!!! Det er bare dagens allerbedste nyhed!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2017 34 minutes ago, KatGSH said: Jaaaaaaaaaaaa!!! Jeg har sådan gået og tænkt på dig hele dagen og krydset fingre!!! Det er bare dagens allerbedste nyhed!!! Hvor er du sød! Det har helt sikkert hjulpet med de krydset fingre, så tusind tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2017 22 minutes ago, MorHanne said: Ej hvor er det dejligt. Rigtig meget, det er nogle vilde rutsjebaneture synes jeg, men sådan er det nok bare at være ny-gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2017 Dejligt at blodet ikke har noget med baby at gøre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2017 9 hours ago, Sanne28 said: Dejligt at blodet ikke har noget med baby at gøre 7 hours ago, Frk.Mini said: Hvor fantastisk!! Ja det er! Det var noget af en forskrækkelse især fordi både min egen læge og dem der scannede mig ikke virkede optimistiske Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2017 Så er det også bare svært, at selv bevare optimismen Men dejligt at det hele er, som det skal være. Kunne de sige noget om hvor langt du er henne? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2017 57 minutes ago, Sanne28 said: Så er det også bare svært, at selv bevare optimismen Men dejligt at det hele er, som det skal være. Kunne de sige noget om hvor langt du er henne? Hun synes den var lidt svær at måle men ud fra det hun kunne se og mine egne beregninger passer 6+0 meget godt - Et lille hjerteblink så vi også Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2017 Ej, hvor fantastisk med hjerteblink Tillykke med det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2017 3 hours ago, KatGSH said: Ej, hvor fantastisk med hjerteblink Tillykke med det. Meget fantastisk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2017 Ihh hvor dejligt med hjerteblink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2017 Sikke en solstråle historie. Tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2017 5 hours ago, Sanne28 said: Ihh hvor dejligt med hjerteblink Rigtig dejligt, det er da første skridt! Nu skal den bare vokse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2017 57 minutes ago, sofie b said: Sikke en solstråle historie. Tillykke De søde damer der scannede mig i går var selv helt rørte, det var ikke ret tit at de kunne give en så dejlig besked Del dette indlæg Link to post Share on other sites