Oprettet November 8, 2010 Der sidder ordentligt og er vandfaste? HJÆÆÆLP (må gerne matche lys turkis flyver Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2010 Vi er super glade for dem fra mikkline (og også for udsalgsprisen :) )Begge unger havde dem sidste år, og ingen våde fingre... Jeg har købt dem på markedspladsen :) Rikke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2010 You welcome :) Bestilte selv 4 par til ungerne for et par måneder siden ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2010 ja her røg der 3 par til hver i posen, de skal nok blive brugt, (og tabt, og være til vask,) osv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2010 tak for et godt link, fik også lige shoppet et par ekstra vanter :lovebk :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2010 Tak for linket jeg har også lige smidt nogle luffer i kurven. Synes det er så svært at finde nogle, der ikke falder af. Så hvis de her virkelig er gode, så er det da kanon til den pris :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2010 Hvor ser de bare lækker ud, kigger lige lidt mere på dem i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Jamen welbekomme :) Faktisk er det ikke første gang jeg har smidt noget i kurven der inde :whistling Der er tit gode tilbud at hente, til trods for den høje fragtpris B) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2010 Tak for linket, så fik jeg også brugt lidt ekstra penge :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites