Luzern

November-mor

9 indlæg i dette emne

Er der slet ik nogen med november termin endnu?

Efter min egen beregning har jeg termin 27. November - vil glæde mig at høre fra andre:hurra

Del dette indlæg

Jeg har lige testet positiv i dag, med forventet foreløbig termin d. 2. Eller 3. December. Så hvis der ikke kommer så mange andre i november eller december grupperne må vi jo slå os sammen?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har testet positiv de sidste 4 dage, og beregnet mig frem til termin slut november eller start december. :) er dog begyndt at få blødninger, men skal til læge mandag og se hvad de siger. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har 5/11 :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min er rykket frem til 30. November.

har I andre børn i forvejen? 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har Markus fra september 15 :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mon vi har været i gruppe sammen sidst? Jeg har Caroline fra september 15.

sover din søn stadig i barnevogn? Hvis ja har jeg lidt spørgsmål til hvad fu har tænkt at gøre når ny bebs kommer.

Del dette indlæg

Annonce ♥

On 29/6/2017 at 9:41 PM, Frk. Borg said:

Mon vi har været i gruppe sammen sidst? Jeg har Caroline fra september 15.

sover din søn stadig i barnevogn? Hvis ja har jeg lidt spørgsmål til hvad fu har tænkt at gøre når ny bebs kommer.

Det må vi jo ha været så :) pt sover han stadig lur i sin vogn og vi har en ekstra barnevogn i dagplejen som jeg påtænker at tage med hjem i weekender og ferier :) men ellers må han sove lur indenfor hvis det er :) ellers ved jeg at flere jeg kender har brugt en klapvogn hvor sædet kan ligges helt ned men tvivler på min unge herre vil finde det tiltalende :) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER