ønskebaby

Det er svært at vente.

16 indlæg i dette emne

Jeg syntes godt nok at ventetiden til juli/august går meget langsomt.

selvom jeg er ude og opleve en masse ting så er baby hele tiden ikke langt væk i mine tanker.

andre der har det lidt som mig og bare ikke rigtigt gider vente mere?? :D

Del dette indlæg

Jeg stoppede med ppiller i December sidste år og er så blevet gravid her i februar. Jeg syntes selv ventetiden var aaaaaalt for lang! DET SKAL JO BARE SKE MED DET SAMME :loveshower

Men da jeg så endelig stod med den positive test i hånden havde jeg godt nok svært ved at tro på det :)

Men lad være med at stresse omkring det... Jo mere stres jo sværere er det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja det ved jeg godt. vi er ikke gået igang endnu. men jeg glæder mig bare så meget.

jeg er i vietnam lige nu i min sidste praktik og der er 4 måneder tilbage før jeg kommer hjem og SÅ skal vi igang med baby projekt. det bliver virkelig bare så fantastisk. har ventet mange år før manden endelig sagde ja. :D så nu kan tiden ikke gå hurtigt nok. :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har det som dig.. vi har planer om at gå i gang slut maj/start juni og jeg kan bare ikke vente.. jeg regner mulige terminer ud, jeg laver til til baby værelse, opdeler nadja's gamle tøj og ja indretter hele baby's kommende værelse igen og igen...

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvor er det dejligt at det ikke kun er mig der et lidt "over the top" lige nu.. :loveshower

men det hele er bare så spændende og jeg har valgt de fleste ting baby skal have og sådan. men nu ser det også ud til at det bliver virkelighed og så er ventetiden bare endnu være hehe.

men ja det er jo snart i skal igang (i forhold til mig :) ) glæder mig til at følge dig når du går igang med baby projekt. håber du bliver hurtigt :gravid så du ikke også skal vente ydreligere på at der er 2 streger. :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du bestemt ikke alene.. Men det er jo også det største i livet man venter på så det vel klart :)

Tak skal du have.. håber også det lykkedes hurtigt for jer. Sidste gang gik der ½ år på metformin (har pco) så håber jeg min. kan være lige så heldig denne gang.. hvem ved måske ender vi i samme TG :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja det kunne da være hyggeligt. :D men håber da du står med en positiv test før jeg skal igang. :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ventetid er det værste.... :/ Kender alt alt alt for meget til det..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil godt melde mig ind i klubben for "Os der ikke gider vente mere" :)

Og jeg ved ikke engang helt hvornår vi starter :blink:

Har lyst til at starte NU, men kan godt se det smarte i lige at vente i hvert fald tre måneder, så jeg ikke potentielt er gravid på vores bryllupsdag (den kan jo sagtens være fantastisk, selvom man er gravid, men vil helst ikke risikere at kulle have ny kjole, og vil helst ikke afsløre en evt. graviditet overfor hele familien ved ikke at drikke vin til maden, før de første tre måneder er gået)... Og nogle gange virker Brian åben overfor at vi kan begynde projekt baby på bryllupsrejsen (juli), andre gange først når han er færdiguddannet (september) og andre gange først så det ville passe med, at vi fik barn når jeg er færdiguddannet (juni 2013 :numse )

Håber virkelig, at vi kan gå igang efter brylluppet. :wub Så kan vi måske komme i TG sammen! :7:

Måske skulle man bare glemme at tage p-pillerne med på bryllupsrejsen. Ups. :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men din ventetid er snart slut.. for dine mirakler bliver i din hule indtil dec :kiss

Jeg vil godt melde mig ind i klubben for "Os der ikke gider vente mere" :)Og jeg ved ikke engang helt hvornår vi starter :blink:Har lyst til at starte NU, men kan godt se det smarte i lige at vente i hvert fald tre måneder, så jeg ikke potentielt er gravid på vores bryllupsdag (den kan jo sagtens være fantastisk, selvom man er gravid, men vil helst ikke risikere at kulle have ny kjole, og vil helst ikke afsløre en evt. graviditet overfor hele familien ved ikke at drikke vin til maden, før de første tre måneder er gået)... Og nogle gange virker Brian åben overfor at vi kan begynde projekt baby på bryllupsrejsen (juli), andre gange først når han er færdiguddannet (september) og andre gange først så det ville passe med, at vi fik barn når jeg er færdiguddannet (juni 2013 :numse )Håber virkelig, at vi kan gå igang efter brylluppet. :wub Så kan vi måske komme i TG sammen! :7: Måske skulle man bare glemme at tage p-pillerne med på bryllupsrejsen. Ups. :whistling

Jaaaaa :glad glem de p-piller.. i skal da klart lave en bryllupsrejse baby :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber og tror virkelig på at 2011 bliver dit år. :kiss Har fulgt dig lidt på sidelinjen og synes at I har ventet længe nok nu!!!! :kram

Jaaaaa :glad glem de p-piller.. i skal da klart lave en bryllupsrejse baby :glad

Det kunne jo være så romantisk, synes jeg. :loveshower Brian har bare sådan en idé om, at han vil være sikker på, at han kan få arbejde først (Det er da lige meget? :rolleyes ) MEN, han HAR sagt god for at vi kigger billigt babytøj på bryllupsrejsen! Så det er da et skridt på vejen :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes også ventetiden var lang fra vi i januar besluttede os at gå i gang til juni. Heldigvis gik tiden med at planlægge bryllup og vi startede projekt baby på bryllupsnatten - vild fornemmelse!!

Nu synes jeg bare ventetiden er lang indtil jeg går på barsel! Heldigvis giver kollegerne udtryk for de synes der er for kort tid til - og det er jo rart at mærke man vil blive savnet :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil godt melde mig ind i klubben for "Os der ikke gider vente mere" :)

Og jeg ved ikke engang helt hvornår vi starter :blink:

Har lyst til at starte NU, men kan godt se det smarte i lige at vente i hvert fald tre måneder, så jeg ikke potentielt er gravid på vores bryllupsdag (den kan jo sagtens være fantastisk, selvom man er gravid, men vil helst ikke risikere at kulle have ny kjole, og vil helst ikke afsløre en evt. graviditet overfor hele familien ved ikke at drikke vin til maden, før de første tre måneder er gået)... Og nogle gange virker Brian åben overfor at vi kan begynde projekt baby på bryllupsrejsen (juli), andre gange først når han er færdiguddannet (september) og andre gange først så det ville passe med, at vi fik barn når jeg er færdiguddannet (juni 2013 :numse )

Håber virkelig, at vi kan gå igang efter brylluppet. :wub Så kan vi måske komme i TG sammen! :7:

Måske skulle man bare glemme at tage p-pillerne med på bryllupsrejsen. Ups. :whistling

Der findes virkelig ikke noget værre end mænd der ikke kan beslutte sig. <_< sådan var min nemlig også. :prik

jeg krydser fingre for at i kan gå igang efter brylluppet og så kunne vi jo måske følges ad mod :gravid

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber virkelig for jer at det sker snart. ventetid er ikke rart slet ikke for meget af den. :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes også ventetiden var lang fra vi i januar besluttede os at gå i gang til juni. Heldigvis gik tiden med at planlægge bryllup og vi startede projekt baby på bryllupsnatten - vild fornemmelse!!

Nu synes jeg bare ventetiden er lang indtil jeg går på barsel! Heldigvis giver kollegerne udtryk for de synes der er for kort tid til - og det er jo rart at mærke man vil blive savnet :)

Åh det er da vildt romantisk at starte på bryllupsnatten. :loveshower

Jeg er ret sikker på at der går meget lang tid før vi skal giftes og det gider jeg ikke vente på. men måske kan nummer 2 laves på bryllupsnatten. :loveshower

der er da heller ikke så længe til den lille spire kommer ud. :D og ja jeg tror egentlig at vente tiden på at babyen kommer ud er værre end ventetiden med at få baby derind. :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har det også vildt svært med at vente... Vi er igang med cyklus 8 nu. Jeg er simpelthen ved at være SÅ utålmodig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER