Heidi0601

X-factor finale i aften

74 indlæg i dette emne

Skal i se finalen i aften??

Vi skal og skal smovse lidt med god mad inden. Den står på tunmousse med salat og rejer og bagefter en mørbradgryde med vilde ris. (Og så selvfølgelig lidt godt til ganen mens finalen er i gang!)

Skal i hygge ekstra??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihhh ja vi skal se det! Men energien er ikke lige til at stå og lave lækker mad... Så måske vi tager noget med hjem udefra :P

Og så skal vi da også snolde lidt og måske have en flaske børnechampagne ;)

Det bliver spændende at se hvordan de klarer sig i aften!

Hvem tror du vinder? Jeg tror det bliver Sarah :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal da også se det.. Her bliver hyggen hvertfald til popcorn.. har ingen ide om hvem vinder..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her skal vi også se finalen! Jeg hepper stadig på Sarah :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også overbevist om, at Sarah vinder... balloon.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også se det med kæresten :)

Jeg er næsten ligeglad med hvem der vinder, bare det ikke er Sarah.. Jeg forstår da ikke hvad folk synes der er så godt ved hende, hun kan jo ikke synge <_<

Men det kunne ham Martin jo heller ikke i sin tid... ;) Men ham ser man heller ikke så meget til, så hvis Sarah vinder, kan man da håber på det samme!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan godt være, at Sarah ikke har den smukkeste, rene sangstemme men som Blackmann sagde, så har hun det der ekstra, som han betegner som X-Factor... Så mener hun er den eneste rigtige vinder, for de andre to er da total kedelige!tongue.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan godt være, at Sarah ikke har den smukkeste, rene sangstemme men som Blackmann sagde, så har hun det der ekstra, som han betegner som X-Factor... Så mener hun er den eneste rigtige vinder, for de andre to er da total kedelige!tongue.gif

Det synes jeg bare er forkert.. så kunne jeg jo også vinde.. jeg har da også total x-factor kan bare ikke synge..

ogå derfor jeg egentlig ikke ser nogle af dem som vindere.. for mener at man både skal kunne synge og have x-factor...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal se det :) Men da jeg ikke kan nå at købe ind og jeg er alene med lillemanden, så står den på macD og kage - ikke lige min kop the, men jeg kender en der bliver glad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal også se det! Brian spurgte om han skulle lave ekstra god mad i anledning af det, men det synes jeg næsten ville være synd, når vi skal kigge på tv'et og ikke hinandens øjne. Så regner med at den står på hotdogs eller noget i den stil og så slik og hygge i nattøj bagefter. Uh! :P

Og jeg hepper på Sarah. Det kan godt være, at hun ikke kan synge, men de andre to har ikke x-factor IMO, og det er trods alt dét programmet hedder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal også se det, ville helt vild gerne have være over i Parken og se det. Vi hepper på Sarah her hjemme :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaa vi skal se det :glad :glad

Hepper på anne Louise :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh ja vi skal se det! Men energien er ikke lige til at stå og lave lækker mad... Så måske vi tager noget med hjem udefra :P

Og så skal vi da også snolde lidt og måske have en flaske børnechampagne ;)

Det bliver spændende at se hvordan de klarer sig i aften!

Hvem tror du vinder? Jeg tror det bliver Sarah :)

Måske kommer der en lille trold midt i det hele ;) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal også se det - og manden laver masser af små snacks/tapas som vi skal sidde og spise samtidigt med.

Jeg hepper på Patricia!! Ved godt hun ikke er med længere, hvilket jeg synes er vildt ærgeligt - hun var den eneste der kunne synge OG havde en interressant personlighed.

Babou er sød, men så ikke mere.

Sarah er total fed på den gode måde - men hun har ikke stemmen til at vinde en sangkonkurrence

AnneLouise har stemmen, men mangler personlighed.

Såå...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal også se det - og manden laver masser af små snacks/tapas som vi skal sidde og spise samtidigt med.

Jeg hepper på Patricia!! Ved godt hun ikke er med længere, hvilket jeg synes er vildt ærgeligt - hun var den eneste der kunne synge OG havde en interressant personlighed.

Babou er sød, men så ikke mere.

Sarah er total fed på den gode måde - men hun har ikke stemmen til at vinde en sangkonkurrence

AnneLouise har stemmen, men mangler personlighed.

Såå...

Jeg er SÅ meget enig!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske kommer der en lille trold midt i det hele ;) ;)

Hehe... Kristians kammerat har fortalt, at han drømte jeg fødte midt i finalen :P

Og hvem ved... jeg vil hvert fald godt bytte finale med baby ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg skal ikke se det... har ikke fulgt med i det... OG i aften bortføre en veninde mig med ud og spise og i biffen :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi skal også se det :)

hepper egentlig ikke på nogen af dem, jeg kunne rigtig godt lide tvillingerne Rikke og Trine..

Vi gør ikk noget ekstra ud af det, men måske der komme lidt popcorn på borde :) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg skal ikke se det... har ikke fulgt med i det... OG i aften bortføre en veninde mig med ud og spise og i biffen :biglove

Det gad jeg godt nok også hellere... :)

er allerede sur på x-factor haha :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gad jeg godt nok også hellere... :)

er allerede sur på x-factor haha :D

HAHA hvorfor er du sur på x-factor smukke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HAHA hvorfor er du sur på x-factor smukke ;)

Hvis det ikk havde været for deres program havde jeg jo ikk været nødsaget til at sende manden på tur og så kunne jeg have været sammen med nadja nu i stedet for at hente hende lige når dp lukker hvis jeg overhoved når det.. han er først på vej hjem fra kbh nu.. :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det ikk havde været for deres program havde jeg jo ikk været nødsaget til at sende manden på tur og så kunne jeg have været sammen med nadja nu i stedet for at hente hende lige når dp lukker hvis jeg overhoved når det.. han er først på vej hjem fra kbh nu.. :angry

Nåååå ja.. dumme mig.. det vidste jeg jo godt... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal helt klart se det, for Take That kommer, og jeg hepper på dem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal helt klart se det, for Take That kommer, og jeg hepper på dem...

Ja det kommer ikke bag på nogen søde Gitte :bunny

Jeg hepper på Robbie så :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kommer ikke bag på nogen søde Gitte :bunny

Jeg hepper på Robbie så :lol

hov hov du skønne, man må ikke drille :loveshower

Men ja et lille hep på Robbie, ville jeg også give... Synes det er sååååå nice, at han endelig er sammen med de andre 4 igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER