Oprettet March 24, 2011 Jeg har idag fået taget æg ud... Har aldrig været en særlig god høne, og det var jeg heller ikke specielt denne gang. På trods af langvarig stimulering på høj dosis, kunne de kun få 5 æg ud af mig idag. Der var ca 10 follikler/ægblærer, men altså... de 5 af dem var tomme. ØV ØV ØV. Nu krydser vi alt, hvad vi kan. Lørdag morgen skal jeg ringe ind og høre, om der er sket befugtning. LØRDAG KOM NU! Indtil da kunne jeg virkelig godt bruge jeres krydsede fingre også. Marlene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2011 Jeg hepper på at alt forløber som det skal. :goodluck Alt muligt held og lykke :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2011 Jeg har idag fået taget æg ud... Har aldrig været en særlig god høne, og det var jeg heller ikke specielt denne gang. På trods af langvarig stimulering på høj dosis, kunne de kun få 5 æg ud af mig idag. Der var ca 10 follikler/ægblærer, men altså... de 5 af dem var tomme. ØV ØV ØV. Nu krydser vi alt, hvad vi kan. Lørdag morgen skal jeg ringe ind og høre, om der er sket befugtning. LØRDAG KOM NU! Indtil da kunne jeg virkelig godt bruge jeres krydsede fingre også. Marlene Krydser alt jeg kan skaljo krydse for mig selv også :0) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2011 krydser alt hvad kydses kan.... :goodluck :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2011 Krydser alt jeg overhoved kan :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2011 Krydser alt jeg kan skaljo krydse for mig selv også :0) Jeg krydser også for dig!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2011 Jeg har tænkt på hvordan det gik? er du ok? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2011 jeg :glad :glad hepper alt det jeg kan Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2011 Hej og tak for jeres hep og hilsner. Det gik ikke... Fik negativ blodprøve i går, og er ret ked af det... Marlene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2011 :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2011 Hej og tak for jeres hep og hilsner. Det gik ikke... Fik negativ blodprøve i går, og er ret ked af det... Marlene Århhh nej :( Det er jeg ked af.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2011 Det er jeg vel nok ked af at høre :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2011 Det er jeg virkelig ked af at høre!!! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites