Oprettet January 16, 2017 Nikolaj på 20 måneder gider ikke spise rugbrød eller andet brød. Så hvad kan jeg putte i madpakken så han kan blive mæt? Gode råd modtages med kyshånd. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2017 Pasta Forskellige pandekager. Jeg bruger dem også som 'brød' med f.eks. Flødeost på. Pølsehorn Minipizza Snackpølser Æggemuffins/omelet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2017 Vi blev bedt om at give Sigrid aftensmadsrester o.l. med i den periode, hvir hun ikke ville røre sine rugbrødsmadder i vuggeren. De dage, hvor vi ikke havde anvendelige rester til formålet, har jeg så haft konstrueret noget til formålet (ex kogt pasta og broccoli og så rørt med urtekrams færdige pastasovs). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2017 Lav nogle "ægge muffins" med grøntsager - som en tærte ude dej i muffin forme - super nemt at have med på madpakke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2017 Små frikadeller eller stegt pølse. Kogte eller bagte grøntsager. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2017 Cirkel er glad for falafel. Og da hun heller ikke er voldsomt glad for sin rugbrød får hun også gerne aftensmad rester med. Det kan være en halv krebinet, en fiskefrikadelle, kartofler osv. Ellers har jeg lavet butterdejssnegle med flødeost, givet kyllingepølser med og forskellig frugt og grønt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2017 Pirogger. De kan laves med alverdens fyld Pizzasnegle Del dette indlæg Link to post Share on other sites