Solvej99

Middagslur på altanen

3 indlæg i dette emne

Jeg har forelsket mig i en Odder barnevogn, som jeg altså bare må eje.

Desværre bor vi på 4. sal UDEN elevator.

Planen er derfor, at lillemanden skal sove sine middagslure på den ene af vores altaner (vi har heldigvis 2).

Problemet er bare lige, at jeg tror det bliver for besværligt at bære barnevognen op og ned hele tiden. Så vi har derfor snakket om evt. at købe en brugt barnevogn til at have stående på altanen, og så bruge den nye fine Odder til når vi er ude.

Men jeg synes også bare, at det er ærgeligt, at han så ikke får sine middagslure i den nye gode barnevogn.

Er der nogen der har stået/står i samme situation? Eller bare har nogle gode idéer til en løsning?

Tager imod alle forslag med kyshånd :loveshower

Del dette indlæg

Forstår dig rigtig godt, vi er i næsten samme situation, dog bor vi på 2. sal og har kun én altan (som vender mod solen). Jeg tror også vi vælger, at købe en ny fin vogn til gåture og besøg og så en brugt til altanen, hvor han kan sove. Han kommer i august så det er kun den første måneds tid der vil være varmt på altanen, der kan han måske sove inde med et vindue åbent.

Håbet er også at vi får en stuelejlighed snart (de har have) så vi kan stille ham dér og sove.

Nogen i vores familie boede på 3. uden altan da de fik deres første barn, og de købte en ny barnevogn og stillede så vognen med sovende baby i gården og valgte at gå turen ned af de mange trapper, når baby vågnede (køkkentrappe til gården). Så de havde aldrig vognen oppe i lejligheden.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forstår dig rigtig godt, vi er i næsten samme situation, dog bor vi på 2. sal og har kun én altan (som vender mod solen). Jeg tror også vi vælger, at købe en ny fin vogn til gåture og besøg og så en brugt til altanen, hvor han kan sove. Han kommer i august så det er kun den første måneds tid der vil være varmt på altanen, der kan han måske sove inde med et vindue åbent.

Håbet er også at vi får en stuelejlighed snart (de har have) så vi kan stille ham dér og sove.

Nogen i vores familie boede på 3. uden altan da de fik deres første barn, og de købte en ny barnevogn og stillede så vognen med sovende baby i gården og valgte at gå turen ned af de mange trapper, når baby vågnede (køkkentrappe til gården). Så de havde aldrig vognen oppe i lejligheden.

Vi har godt nok en have, der er låst af, men jeg bryder mig nu alligvel ikke så meget om at stille ham helt dernede. Jeg skal også rundt om huset for at komme ind i haven. Så jeg synes det ville tage for lang tid at løbe ned til ham, når han vågner.

Vi har heldigvis to altaner og den ene er der kun sol på tidligt om morgenen og så er der skygge resten af dagen. Så der kan han sagtens stå :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER