Oprettet December 13, 2016 Hvor køber i teste henne? Både til ægløsning og graviditet? Nøj jeg synes apotekets ægløsnings teste er mega dyre. 186 kr for 5 stk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2016 I Normal butikken, her koster 5 stk 28 el 29kr Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2016 1 hour ago, Helle 81 said: Www.billig-teste.dk Køber strimmel-teste herfra. De virker upåklageligt, og de er meget sensitive Plus der er dag-til-dag levering, rigtigt hurtigt og nemt hver gang Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2016 På billig-teste eller på eBay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2016 Har de sidste gange købt kassette test fra babyornot, da de for mig giver klart svar. Lidt dyre end strimmelteste, men skulle efter sigende være de samme som hospitalerne bruger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2016 Jeg køber altid fra billige-teste. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2016 Jeg har også købt fra billig-teste.dk - har aldrig haft problemer med dem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites