Morhovgård

Tidelig bækkenløsning...

4 indlæg i dette emne

Hej Tøser....

Er der nogen af jer der har døjet med bækkenløsning???

Er kun i uge 7 og er allerede i dag blevet deltids sygemeldt... Er rigtig ked af det, men må også tænke på mig

og den lille spire i maven...

Hvad gjorde i for og holde det ned, er meget uerfaren omkring dette, ha ved den prinsessen ikke mærket det mindste til bækkene eller noget andet...:-(

Del dette indlæg

Jeg har haft slem bækkenløsning i alle tre graviditeter (og døjer stadig med det her næsten et år efter sidste fødsel :()

Blev steriliseret af samme grund da lægen sagde at hvis jeg blev gravid igen ville jeg højst sandsynlig ende i kørestol resten af livet.

En god ting er at finde ud af via din læge om der tilbydes noget hos din læge / JM / sygehus.

Ved nr. 2 gik jeg til akupunktur og fys på sygehuset og det hjalp rigtigt meget. Kendte ikke til tilbuddet ved nr. 1 og ved nr. 3 var det sparet væk.

Du skal holde dig i gang - men ikke overbelaste. At komme i vand er noget af det bedste du kan gøre da du så ikke vejer så meget.

Kan sige at jeg de sidste 4 mdr. af sidste graviditet boede jeg på sofaen. Kunne ikke komme ind og ud af sengen men måtte ligge på sofaen døgnet rundt, og bruge krykker når jeg skulle på wc.

Det er MEGET hårdt pyskisk - for hele familien.

Ikke at kunne hjælpe til med noget men 'bare ligge og slappe af' mens man ser manden piske rundt og sørge for alt :(

Sørg for at få snakket med din mand. Tag ham evt. med til lægen / JM så han også kan komme ud med hans frustrationer, og få en bedre snak end den han kan få med dig (en gravid hormonella kan godt være svær at snakke med ;))

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for din besvarelse.... Er bare en smule frustreret over det hele, synes det er tidligt allerede og blive deltidssygemeldt...

MEN jeg skal istedet glæde mig over den lille spire siger alle, hvilket jeg virklig også forsøger for glæder mig da vildt meget til og blive mor igen... Gad bare godt man ikke behøvede og have så ondt...:-(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg blev sygemeldt fra 13. uge da jeg ventede vores datter i 2006 med bækkenløsning.. Det var bestemt ikke sjovt, så jeg gik hos en fysioterapeut ind til jeg fødte.. Jeg vil sige det hjalp godt på det at gå hjemme, så jeg kunne slappe af og ligge når jeg havde lyst, for jeg arbejdede på det tidspunkt på restaurant og det var godt nok hårdt for bækken, lænd og ryg..

Jeg synes også det var meget tidligt at blive sygemeldt, men du har helt ret i at man sommetider må tænke mere på sig selv og den lille :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER