Oprettet October 26, 2016 Skål 1. 3 dl havgryn 1 tsk bagepulver, et knivspids salt 1 spsk kanel. Skål 2. 1 æg 2 spsk honning 1,5 dl mælk Røres sammen..Og trækker 5-10 min..Hæld massen i skål 1.. Fyld det i muffinsform.. Bag 25 min. Og vupti.. Mega lækre (nogenlunde sunde) muffins.. Jeg lavede også nogen med hakket mørk chokolade..og nogen med hakkede valnødder..og i morgen vil jeg lave nogen til madpakken med rosiner i..mums altså.:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2016 Uhm, det lyder lækkert! Jeg sad lige et kort øjeblik og overvejede, om jeg skulle i køkkenet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2016 Jamen de er mega lækre.. Især den med mørke chokoladestykker i.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2016 Der blir ca 6 af denne portion.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2016 On 26/10/2016 at 9:06 PM, ccc said: Jamen de er mega lækre.. Især den med mørke chokoladestykker i.. Hvor meget chokolade putter du i? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2016 Det er forskelligt.. Men nok ca 30-50 gr. Del dette indlæg Link to post Share on other sites