Oprettet October 25, 2016 Jeg kan simpelthen ikke finde tråden, og søgefunktionen er vist væk? Hvordan var det nu, man skulle tage fructus femina? Jeg kan huske, der var mange, der tog sådan en speciel kur med X antal i X antal dage og så trappe ned? Eller op? Hjælp! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2016 Søgefunktionen er der da (på mobilen er den øverst, vist som en lup og lige ved siden af de 3 streger/menuen) her er nogle af de links der kommer frem Kan desværre ikke hjælpe med hvordan man skal tage det, men mon ikke det står i et af de ovenstående links Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2016 Tak, søde du! Den der lup havde jeg slet ikke set Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2016 4 hours ago, Fru.Mor said: Tak, søde du! Den der lup havde jeg slet ikke set You're welcome Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2016 Jeg har taget 3x10 dråber hver dag ... er startet nogle dage før ÆU ... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2016 Hvad gør det sådan helt præcis? Skal man bare ta dråberne inden ÆL, eller fra CD 1 ? Gad vide om det kan fåes i Norge. Det må jeg skrive på spørgesedlen til lægen mandag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2016 Tak for jeres svar! Jeg havde vist rodet fructus femina og bidro sammen Jeg prøver med ti dråber tre gange om dagen fra omkring æl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2016 14 minutes ago, FruAnd15 said: Hvad gør det sådan helt præcis? Skal man bare ta dråberne inden ÆL, eller fra CD 1 ? Gad vide om det kan fåes i Norge. Det må jeg skrive på spørgesedlen til lægen mandag Du kan købe det i alle helsekostforretninger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2016 Jeg har en næsten ubrugt, jeg gerne vil sælge til en fordelagtig pris, hvis nogen er interesseret Del dette indlæg Link to post Share on other sites