Besvaret November 27, 2016 Noget svært at se, men synes også at jeg kan se noget på det første billede.. uhh håber for dig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2016 5 minutes ago, KRMB09 said: Noget svært at se, men synes også at jeg kan se noget på det første billede.. uhh håber for dig! tak har min clear blue som fortæller hvilken uge man er i, den tænker jeg at tage imorgen eller tirsdag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2016 3 hours ago, Lille_My said: tak har min clear blue som fortæller hvilken uge man er i, den tænker jeg at tage imorgen eller tirsdag. Ja! Go ide.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2016 tror ikke rigtig på det mere /: håber stadig inderligt, tager clear blue imorgen tænker jeg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2016 Lille_My - det er godt nok spændende med dig! Håber på noget solid udvikling i de teste, så du ikke længere er i tvivl Jeg skal forresten bede om en Det blev ikke til noget med mit fryseæg, øv bøv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2016 26 minutes ago, Sparklinrock said: Lille_My - det er godt nok spændende med dig! Håber på noget solid udvikling i de teste, så du ikke længere er i tvivl Jeg skal forresten bede om en Det blev ikke til noget med mit fryseæg, øv bøv. tak øv kæmpe kram din vej! håber den bare venter på, at blive et julemirakel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2016 Min smiley skal ændres.. Jeg er ikke længere gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2016 1 hour ago, NSEllekilde said: Min smiley skal ændres.. Jeg er ikke længere gravid øv det var træls stort herfra.. det er så hårdt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2016 21 hours ago, Lille_My said: tror ikke rigtig på det mere /: håber stadig inderligt, tager clear blue imorgen tænker jeg. Håber at den viser rigtigt i dag!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2016 1 hour ago, NSEllekilde said: Min smiley skal ændres.. Jeg er ikke længere gravid Åhh nej!! :-( kæmpe krammer her fra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2016 11 hours ago, NSEllekilde said: Min smiley skal ændres.. Jeg er ikke længere gravid åh nej kæmpe kram din vej! håber du er ok! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2016 9 hours ago, KRMB09 said: Håber at den viser rigtigt i dag!! positiv stadig svag med tydligere end igår. ingen mens og ingen tegn på det så håbet er der endnu ! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2016 jeg sætter en på mig så må vi se Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2016 16 minutes ago, Lille_My said: jeg sætter en på mig så må vi se Billede billede billede af test Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2016 11 minutes ago, Helle 81 said: Billede billede billede af test JAAA!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2016 19 minutes ago, Helle 81 said: Billede billede billede af test 7 minutes ago, KRMB09 said: JAAA!!! haha det er ikke fordi det er meget værd, men tænkte at hvis jeg først havde set stregen igår så ville jeg jo være lykkelig og slet ikke itvivl, som jeg er nu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2016 54 minutes ago, Lille_My said: haha det er ikke fordi det er meget værd, men tænkte at hvis jeg først havde set stregen igår så ville jeg jo være lykkelig og slet ikke itvivl, som jeg er nu Kan godt se den! Troede at du ville bruge din clear blue.. eller bliver det senere.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2016 Just now, KRMB09 said: Kan godt se den! Troede at du ville bruge din clear blue.. eller bliver det senere.. den sagde ikke gravid /: tænker det er klart, når jeg kun kan gøre de her svagt positive ? er godt nok lidt forvirret:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2016 Nå okay.. træls! Ville ha været fantastisk, hvis den var klar positiv. Hvor langt er du nu? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2016 18 minutes ago, KRMB09 said: Nå okay.. træls! Ville ha været fantastisk, hvis den var klar positiv. Hvor langt er du nu? ja /: 4+1 så det er stadig tidligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites