Oprettet October 11, 2016 Hej. Jeg havde positiv ÆL-test i søndags og så igen i dag. Nogle der ved hvad det betyder, og hvilken en jeg skal rette mig efter? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2016 Hei, Den første er ikke positiv. Teststregen må være lige så tydelig eller mere tydelig end kontrol stregen. Så jeg ville tro du skal hoppe på manden igen snarest og gerne et par gange mere de kommende dage. Den viser jo at du har ægløsningen om 24-48 timer :-) Held og lykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2016 Enig med FruAnd. Stregerne skal være lige tydelige, eller også skal teststregen være mere tydelig end kontrolstregen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2016 53 minutes ago, FruAnd15 said: Hei, Den første er ikke positiv. Teststregen må være lige så tydelig eller mere tydelig end kontrol stregen. Så jeg ville tro du skal hoppe på manden igen snarest og gerne et par gange mere de kommende dage. Den viser jo at du har ægløsningen om 24-48 timer :-) Held og lykke Okay, var også lidt i tvivl med den første, det var måske nærmere ønsketænkning. Tak for svar :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2016 47 minutes ago, Girl Next Door said: Enig med FruAnd. Stregerne skal være lige tydelige, eller også skal teststregen være mere tydelig end kontrolstregen Tak. Så er det kun den ene der er positiv. :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2016 10 minutes ago, ML93 said: Tak. Så er det kun den ene der er positiv. :-) Nemlig. På manden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2016 2 hours ago, Girl Next Door said: Nemlig. På manden Javel :-))) Del dette indlæg Link to post Share on other sites