Oprettet October 11, 2016 Som i allerede ved, så er Ida jo bidt af en gal superhelt. MEN nu skal vi til fødselsdag ved hendes bedste veninde, som er helt vild med frost. Så nu kommer mine spørgsmål, til jer med frost piger, Hvor har i findet frost tingene henne, så de ikke koster en hel bondegård?? Og hvad kan i anbefale af ting ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2016 Bilka har også en del frost, og flere af tingene er pt nedsat på deres webshop (muligvis også i butik) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2016 Discount butikker (Netto/Kiwi osv) har også ofte noget med Frost. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2016 Hvis der er lang tid til, så har eBay reeeeet meget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2016 Kvickly plejer at have små skrivesæt med blyant, viskelæder og lineal til 20-30kr med Frost Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2016 jeg har fundet ting med frost, så som hårpynt, skriveartikler osv i butikken Normal... til ingen penge... 10-15 kr ca.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2016 Tøj kan man finde til rimelige penge i Føtex og bilka, det er ofte på tilbud. Ellers h&m, Og ellers holder jeg bare øje med om jeg falder over et godt tilbud. Del dette indlæg Link to post Share on other sites