Stbaby

Hvilken taske?

6 indlæg i dette emne

Jeg har en rygsæk som jeg bruger på ture. Den sidder godt når jeg skal gå 10 km og er praktisk med en masse rum.

Har en lille pæn dametaske (jeg ikke har brugt i 10 år) og en sort skuldertaske som jeg købte for et par år siden da jeg syntes den var sej - men det synes jeg ikke mere.

Jeg kender intet til tasker og mode!!

Jeg har brug for en taske jeg kan have med overalt. Til mobil, pung, nøgler og solbriller.

Den skal helst kunne komme over skulderen da jeg jo ofte har børn i hænderne :)

Og så skal der også helst være plads til en bog, en cola og evt. en pose med vådservietter og en enkelt ble.

Links, billeder og navne i massevis fra jer til mig :)

Del dette indlæg

Jeg ELSKER min Octopus flower taske:

post-350-062931400 1300640536_thumb.jpg

Det er efterhånden en "halvgammel" sag (2-3 år? Eller er det faktisk 4? Jeg er usikker...), men jeg synes stadig den er smuk, og den har den helt rigtige størelse for mig: Når der ikke er noget i den, er den forholdsvist flad og ikke for stor til at man kan tage den med på shopping. Men den er også stor nok til at jeg kan proppe min computer deri til skolebrug (det er så også sådan en bette skodcomputer på 9 tommer, jeg har, men alligevel) og til at der faktisk strent taget kan være et ringbind deri. :)

Jeg kan ikke huske, hvad den kostede, men jeg kan huske, at jeg syntes at det var pebret! Var det 1200? Eller var det mere? Anyway, den har "tjent sig selv ind" på at jeg ikke rigtig har købt nye tasker siden. :) Og man kunne også få den i sort eller i en masse farver, hvis man var mere til det. Og den kunne også fås i en mindre størrelse, hvis man synes at den her er lidt for voldsom...

Synes generelt at Octopus laver nogle SKØNNE tasker! (Er ret misundelig på min svigerinde, der lige har fået den der med uglen i fødselsdagsgave af sin mand. :P)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvilken prisklasse er vi i?

Jeg synes generelt Accesorize har et stort udvalg af fine tasker til absolut rimelige priser.

Jeg endste selv ud i denne, da jeg som pendler har fået behov for at kunne have en bog/computer, hue og vanter i min taske:

Taske Min er lilla, men den fås i flere farver

Den kan også komme over skulderen (var også et krav for mig). Mener jeg gav 350 i Magasin, men kan se den er noget billigere på hjemmesiden...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ELSKER min Octopus flower taske:

post-350-062931400 1300640536_thumb.jpg

Det er efterhånden en "halvgammel" sag (2-3 år? Eller er det faktisk 4? Jeg er usikker...), men jeg synes stadig den er smuk, og den har den helt rigtige størelse for mig: Når der ikke er noget i den, er den forholdsvist flad og ikke for stor til at man kan tage den med på shopping. Men den er også stor nok til at jeg kan proppe min computer deri til skolebrug (det er så også sådan en bette skodcomputer på 9 tommer, jeg har, men alligevel) og til at der faktisk strent taget kan være et ringbind deri. :)

Jeg kan ikke huske, hvad den kostede, men jeg kan huske, at jeg syntes at det var pebret! Var det 1200? Eller var det mere? Anyway, den har "tjent sig selv ind" på at jeg ikke rigtig har købt nye tasker siden. :) Og man kunne også få den i sort eller i en masse farver, hvis man var mere til det. Og den kunne også fås i en mindre størrelse, hvis man synes at den her er lidt for voldsom...

Synes generelt at Octopus laver nogle SKØNNE tasker! (Er ret misundelig på min svigerinde, der lige har fået den der med uglen i fødselsdagsgave af sin mand. :P)

Jeg er helt enig her, jeg har tre stk og et par punge.

Nøj jeg er glad or begge dele tasken er faktisk det jeg kalder et survival kit.

pungen har en rem som jeg kan have om håndledet når jeg handler så den ikke bliver så nemt væk

Men vær lige OB'S på tasken den kan godt virke lidt tung men det kommer jo an på hvad du er vant til f vægt

Del dette indlæg

Annonce ♥

årh jeg elsker tasker.. har nok 100 eller noget deromkring :badgirl

mit yndlings mærke er friis og company, de har alle størrelser og farver og forskelligt materiale også :)og de koster ikke spidsen af en jetjager :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du har vundet i lotto eller manden har jokket i spinaten, så har adax også virkeligt lækre tasker:

http://www.adax.dk/collection

Ellers vil jeg også heppe på Friis og Co. Har en stor weekendtaske i det mærke og den har holdt i nok snart 5 år på trods af at jeg bruger den flere gange om ugen, og måske ikke altid er helt god ved den, mht. hvor tunge ting, der ryger i den. :blush: Og de laver mange flotte tasker, synes jeg :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER