Besvaret October 7, 2016 Øv. Har spenderet hele dagen på akut fordi jeg begyndte at bløde i morges. "diagnosen" er spontan abort eller graviditet udenfor livmoderen. De kan ikke sige 100% hvilken da jeg ikke er længere end jeg er (6+5). F... hvor er det modbydeligt og uretfærdigt :( Åh nej! God bedring :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2016 Tusind tak piger. Efter en god nats søvn er jeg begyndt at se lidt mere rationel på det og at det jo er naturens gang hvis barnet ikke er levedygtigt.. men det gør stadig ondt af h til.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2016 Ser ud til at jeg skal bede om en Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2016 22 minutes ago, Helle 81 said: Ser ud til at jeg skal bede om en Ihh stooort tillykke!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2016 1 minute ago, NSEllekilde said: Ihh stooort tillykke!!! Tak - den skal lige bundfalde med sådan en uventet øko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2016 Just now, Helle 81 said: Tak - den skal lige bundfalde med sådan en uventet øko Det forstår jeg godt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2016 Stort tillykke Flotte flotte tests Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2016 Jeg fik mens for et par dage siden:-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2016 1 hour ago, Zicla said: Jeg fik mens for et par dage siden:-( Øv Kæmpe knus fra mig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2016 2 minutes ago, KatGSH said: Øv Kæmpe knus fra mig! Tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2016 1 hour ago, FruAnd15 said: Jeg er ude Øv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2016 2 hours ago, Zicla said: Øv Ja mega meget øv Tak for kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2016 On 13/10/2016 at 8:48 AM, FruAnd15 said: Jeg er ude Også mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2016 14 minutes ago, NSEllekilde said: Også mig ØV!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2016 Ender jeg med at være den eneste oktober gravid? Hepper på de sidste der måtte komme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2016 35 minutes ago, ML93 said: Jeg er ude Øv!!! Vi tar den i novembergruppen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2016 4 hours ago, FruAnd15 said: Øv!!! Vi tar den i novembergruppen Det håber jeg virkelig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2016 On 24/10/2016 at 8:38 AM, Helle 81 said: Ender jeg med at være den eneste oktober gravid? Hepper på de sidste der måtte komme Jeg vil også gerne bede om en stork og følges med dig Helle Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2016 26 minutes ago, Putten said: Jeg vil også gerne bede om en stork og følges med dig Helle TILLYKKE! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2016 2 hours ago, Putten said: Jeg vil også gerne bede om en stork og følges med dig Helle Yaaaaaaaay Hvornår har du så termin? Stort tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2016 Som det ser ud nu er termin 7. Juli... hvornår har du ?? Tak men det er jo stadig helt nyt så slår lige koldt vand i blodet.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2016 12 minutes ago, Putten said: Som det ser ud nu er termin 7. Juli... hvornår har du ?? Tak men det er jo stadig helt nyt så slår lige koldt vand i blodet.. Jeg har 21 juni så en anden terminsgruppe desværre. Men Oskar vores ældste er fra 6 juli så det er en god dag at føde på. Og så er sommerbørn jo bare dejlige. Tillykke endnu engang. Del dette indlæg Link to post Share on other sites