Oprettet September 16, 2016 Vi plejer at have en vild med dans tråd. Og det skal vi da også have til denne sæson Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Buttenschøn er et hit her Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Jeg eeeeeeelsker thomas buttenschøn :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Jeg sidder og putter stædig Liff i mørke :prik vil så gerne se det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Han er også et hit herhjemme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Vi er på Fyn hos et vennepar, så kan ikke se det i dag :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Jeg er (også) VILD med Buttenschön men jeg har bare aldrig brugt mig om Mie, og for mig tæller den professionelle danser også... :( Modsat er jeg vild med Karina Frimodt men ikke fan af Søren Fauli. Så jeg hepper for partnerbytte :D Men ellers tror jeg faktisk, jeg holder lidt med Julie og Marc, jeg synes de er gode sammen :) Og "selvfølgelig" Mille og Mads! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Jeg er (også) VILD med Buttenschön men jeg har bare aldrig brugt mig om Mie, og for mig tæller den professionelle danser også... :( Modsat er jeg vild med Karina Frimodt men ikke fan af Søren Fauli. Så jeg hepper for partnerbytte :D Men ellers tror jeg faktisk, jeg holder lidt med Julie og Marc, jeg synes de er gode sammen :) Og "selvfølgelig" Mille og Mads! Jeg har det på samme måde med Mie Moltke <_< Ellers røg min stemme helt sikkert til Thomas Buttenschøn! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Men der er altså også Gorm! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Men der er altså også Gorm! :biglove Ham holder min mand med. Men kun fordi han kender ham. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Jeg er (også) VILD med Buttenschön men jeg har bare aldrig brugt mig om Mie, og for mig tæller den professionelle danser også... :( Modsat er jeg vild med Karina Frimodt men ikke fan af Søren Fauli. Så jeg hepper for partnerbytte :D Men ellers tror jeg faktisk, jeg holder lidt med Julie og Marc, jeg synes de er gode sammen :) Og "selvfølgelig" Mille og Mads! Har det på samme med med Mie. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Men der er altså også Gorm! :biglove Og Gorm er sød! Men jeg har (indtil videre) lidt svært ved at tage ham seriøst som danser. Han er lidt for sød og lallet. :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Man kunne altså også sagtens se at sara(h) er vant til at flyttede fødderne hurtigt fra hendes boksning. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Vi ser det for første gang i mange år netop pga vores helt Buttenschøn. Laurids er lige faldet i søvn, han skulle også se med. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Jeg er klart på Mille og Mads :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Jeg har arbejdet og studeret sammen med Sarah så jeg hepper selvfølgelig på hende selv om jeg ikke ser det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Og Gorm er sød! Men jeg har (indtil videre) lidt svært ved at tage ham seriøst som danser. Han er lidt for sød og lallet. :D Jeg er vist bare lidt småforelslet i ham :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Jeg er klart på Mille og Mads :yay Årh, Mads kan jeg slet ikke holde ud! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Jeg er vist bare lidt småforelslet i ham :blush Haha arh ok. Det kan jeg ikke være med på :D Men han virker så flink og glad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Årh, Mads kan jeg slet ikke holde ud! <_< Really? Jeg synes Mads er mega sød :biglove Og dygtig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Really? Jeg synes Mads er mega sød :biglove Og dygtig! Jeg synes, han er så slesk! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Jeg synes, han er så slesk! <_< Overfor dommerne? Eller? Jeg opfatter ham egentlig som meget oprigtig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Overfor dommerne? Eller? Jeg opfatter ham egentlig som meget oprigtig :) Nej, bare sådan generelt! Sådan lidt for vanille til mig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Selvom jeg godt kan lide Thomas Evers. Så er han da kun kommet uden om omdansen idag fordi seerne kan lide ham. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Jeg er klart til Mads og Mille Del dette indlæg Link to post Share on other sites