Oprettet September 11, 2016 Melder mig også ligeså stille på banen herinde - smed p.pillerne d. 13. august og har netop testet svagt positiv her til morgen, så det er gået pænt stærkt. :loveshower Hovedet kan ikke rigtig følge med. Kan ikke lige finde ud af at vedhæfte billede :-/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2016 Wow tillykke-hvor er det fantastisk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2016 Tillykke :loveshower Jeg lavede samme "nummer" med min første, og var vildt glad men også ret overrumplet :D Da vi skulle have næste barn, gik der 4 cyklusser. Først tænkte jeg, at det ville være ok, lige at mærke, at man blev skuffet ved mens og mærke at man virkelig ville det, men ret hurtigt syntes jeg alligevel godt at det måtte gå lige så stærkt som første gang ;) Og hey, selvom du er blevet gravid hurtigt, så har du stadig 8-9 måneder at blive klar i. Det bliver SÅ godt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2016 Stort tillykke :loveshower Her gik det også hurtigt, men hovedet var allerede med efter et par uger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites