MissingLink

Vil I være søde at krydse fingre?

14 indlæg i dette emne

Vi har jo vores hus til salg, fordi vi gerne vil bygge noget nyt :) Det var været til salg i et år nu, og der har- som så mange andre steder, ikke være så meget gang i hussalget.

Men i dag kl. 12:30 har vi en fremvisning på huset :glad

Vi har allerede fundet en grund vi gerne vil bygge på, og faktisk også næsten fundet det hus vi gerne vil bygge :rolleyes

Så er I ikke søde at krydse fingre for, at de der kommer og ser vores hus, bare ELSKER det og bliver nødt til at eje det :D

:lovebk :lovebk :lovebk :lovebk :lovebk

Del dette indlæg

Jeg krydser fingre! Min far har lige solgt deres hus, så det kan ske, selv i dette marked!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan tro der blive krrydset fingre søde... :)

Er sikker på de bliver vilde med det... bare det lidt jeg har set - så kanon ud jo :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

ALLE mine fingre og tæer er krydset!!! I har også et dejligt hus - så chancerne er STORE :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

krydser gerne finger, og bare vent og se, det hus vi købte, havde været til slag i over et år, og sælger var ved at opgive salget, og pludselig stod de med to købere, som endte med at byde huset op til vurderingsprisen... -> det fortalt sælger os, da vi overtog huset, at de havde været lige ved at sælge det til 50000 kr under vurderingen, indtil vi forelskede os i huset...

Del dette indlæg

Annonce ♥

også krydsede fingre her fra :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

:goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck

Kryder alt for at de falder for jeres hus!!! :balloon

Del dette indlæg

Annonce ♥

krydser alle fingre :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak, hvor er i søde :kiss :lovebk

Lige nu sidder jeg hos svigerforældrene og venter- er godt nok spændt på om de siger. Samtidig prøver vi ikke at sætte forventningerne for højt, for ikke at blive for skuffede.

Vi har haft taget huset af markedet i 3 måneder, og har lige sat det til salg igen, 100.000 kr under hvad det var sat til før. Håber det giver pote :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Alt er krydset håber det gik rigtig godt for jer :goodluck :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for de krydsede fingre :)

De KUNNE lide huset- MEN de kunne også rigtig godt lide børn og dem havde de 3 stk. af og ville muligvis gerne have en 4´er. Vi har "kun" 3 børneværelser, så der ville skulle laves et ekstra, hvilket er også er rig mulighed for. Men det kunne de desværre ikke overskue. Nu er vi så ved at finde ud af, om vi skal lave det ekstra værelse for dem, hvis det er dét det står og falder med. Vi vil nemlig gerne af med huset nu, så vi kan få købt "vores" grund :)

Spændende hvad de siger angående det ekstra værelse, hvis vi laver det for dem :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm....Jonas er først begyndt at bruge sit værelse nu hvor han er blevet 10 år....de små har ikke behov for eget rum de første mange år....det er rart og praktisk når der skal soves men....min far...lol, han sov i samme rum som hans syv søskende....og de havde vist også nok 1 par træsko til deling ;)

LOL :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm....Jonas er først begyndt at bruge sit værelse nu hvor han er blevet 10 år....de små har ikke behov for eget rum de første mange år....det er rart og praktisk når der skal soves men....min far...lol, han sov i samme rum som hans syv søskende....og de havde vist også nok 1 par træsko til deling ;)

LOL :D

Jeg ved ikke hvordan aldersfordelingen var på dem, men det er da rigtigt, at man sagtens kunne bo 2 på de 2 store værelser. Men det ville de nok ikke. Jeg håber nu de vil købe, hvis vi kan lave en aftale omkring dét værelse. Det bliver nok nemmere at sælge, hvis der er 2 værelser i sammenhæng med soveværelset, nu hvor de 2 andre er i den anden ende af huset ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER