Oprettet September 10, 2016 Hvor køber I pynt osv til fødselsdag? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2016 Vi har brugt kalaskongen.dk, amazon og ebay :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2016 Lirumlarumleg.dk :) så fine ting :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2016 Tak for svar :) Jeg havde aldrig tænkt på at der kunne være sådan noget hos Lirumlarumleg. Der er faktisk mange fine ting! Jeg er ikke såå meget inde i ebay, men jeg tror hellere jeg må blive gode venner med det til fremtiden! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2016 Aliexpress. De har mange billige ting, hvis man har tid til at vente 4 uger på varen kommer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2016 Jeg er gået amok på flagshoppen, og købt en del med flag der... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2016 Ellers er der jo eBay. Del dette indlæg Link to post Share on other sites