Oprettet March 19, 2011 Ja det ser ud til at det bliver en drengegruppe. Vi er indtil videre kun 2 med pigebørn. Håber der kommer flere piger så min datter ikke bliver jaget vildt om 13-15 år lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2011 Ja vi er godt nok efterhånden nogle stykker som venter drenge :) Men fx. på en anden babyside jeg er på, der er der 8 der venter piger i min gruppe og kun mig som skal have en dreng. Så der er også masser af piger på vej kan du tro :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2011 Det er helt vildt :) men i den vuggestue jeg arbejder i, er der flere af dem der har fået flere børn og det er også kun drenge, vildt ik :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2011 Det er måske drengenes år :bed Ej, jeg kender to andre der er gravide og de venter faktisk begge en pige :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2011 Ej hvor spøjst...men er det ikke altid sådan at drengene jager pigerne hehe ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2011 Ej hvor spøjst...men er det ikke altid sådan at drengene jager pigerne hehe ;) tjo... så pas på derude i små piger, vores drenge kommer efter jer :balloon :balloon :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites