MaleneB

Mormor skal have en autostol - men hvilken?

6 indlæg i dette emne

Hej med jer.

Min mor vil gerne have en autostol til sin bil så hun kan hente Freya fra vuggestue og komme rundt forskellige steder.

Jeg har lovet at hjælpe med at finde en, men kan slet ikke finde rundt.

Den skal helst ikke koste for meget, men skal selvfølgelig også være sikker.

Den vi selv har, fik jeg af min far (som fik den billigt af nogle venner). Den er ok, men ville nok selv have valgt en anden. Jeg har ikke noget i mod lettere brugt.

Måske man skulle købe en lækrere selv og beholde og give den vi har nu til min mor? Hmm...

Bud på autostole (fra 9 kg og op - Freya vejer 11,5 og er 18 måneder) der er billige, sikre og/eller på tilbud? Evt nogle gode af de dyrere mærker og så vil jeg lige se om man evt kan få dem brugt, eller om jeg vil investere i en selv...?

Del dette indlæg

Har en dyr maXi cosi axiss fix den er 9 til 18kg...lækker stol...

Den anden vi har som kostede næsten det halve er cybex Pallas fix som går fra 9 til 36kg...ikke nær så lækker...men stadig en rigtig god stol Sys jeg...

Kære børn har brugte gode stole måske et kig værd :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du ikke er glad for den i har, så ville jeg klart give den til mormor og så købe en lækker selv.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du ikke er glad for den i har, så ville jeg klart give den til mormor og så købe en lækker selv.

:ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er skam glad nok for vores, jeg er bare klar over at der findes mange andre der er både lækrere og mere komfortable end den vi har. Men ved nu heller ikke lige om jeg har lyst til at bruge så mange penge på en helt ny...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER