Oprettet September 2, 2016 God aften, jeg er nu her inde men Jeg har lige et spørgsmål jeg havde teste dag nu på søndag, jeg havde faktisk troet at det lykkedes min kæreste og jeg at blive gravide nu, efter et halv års forsøg og en spontan arbort i maj måned Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2016 Tror jeg ville tage en test bare for at få vished om det :) pøj pøj Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2016 Jeg ville tage en test. Var den positiv, ville jeg få lavet en tryghedsskanning, omkring uge 8-9. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2016 Jeg ville også testet. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2016 Tror jeg ville tage en test bare for at få vished om det :) pøj pøj :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2016 Jeg tester i morgen. Selvom håbet ikke er stort er det nok det bedste! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2016 Jeg vil bare lige pippe, at jeg troede jeg fik mens 3+0 men det var implantationsblødning og jeg er nu 17+6 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2016 Hvornår testede du positiv? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2016 Hvornår testede du positiv? Del dette indlæg Link to post Share on other sites