Besvaret August 28, 2016 Der er da nogle navne man hellere tog end andre :D :rolleyes Cock Poodle... ikke forstået :wacko Oh yes. Hvad vil du helst være? En Angel Muffin eller en Cock Smuggler? :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2016 Jeg smider Sugar Horn i puljen :D Er det Rikke, du hedder? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2016 Montana Star Tush. Der var kedeligt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2016 Ha åh gud! Det her er en SJOV tråd :lol ... Bortset fra at min Va-jay-jay på filmfronten ville hedde "Fars Sygt Fede Bilferie"... I forhold til den anden ville den hedde Super Tunnel, hvilket jeg i lyset af Guns' fødsel synes er ganske passende. Mit stripper navn ville være Princess Whip Fantasia - mjah, I've heard better! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2016 Ha åh gud! Det her er en SJOV tråd :lol ... Bortset fra at min Va-jay-jay på filmfronten ville hedde "Fars Sygt Fede Bilferie"... I forhold til den anden ville den hedde Super Tunnel, hvilket jeg i lyset af Guns' fødsel synes er ganske passende. Mit stripper navn ville være Princess Whip Fantasia - mjah, I've heard better! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2016 Min ville hedde Hotel Transylvanien 2... :chin: :lol Mit strippernavn ville være Raquelle Heat.. Mega dårligt strippernavn! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2016 Min ville hedde Hotel Transylvanien 2... :chin: :lol Mit strippernavn ville være Raquelle Heat.. Mega dårligt strippernavn! :D uha, det lyder sådan lidt farligt :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2016 uha, det lyder sådan lidt farligt :lolhitHvilken en af delene? :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2016 JEG PRØVER AT FÅ MIT BARN TIL AT SOVE!!!! Jeg er helt færdig af grin over denne her tråd :D Jeg er lige gået i gang med serien "the returned" :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2016 Kæft den er sjov den tråd her muahaaa. Min ville hedde Jason Bourne, ikke nær så sjov som nogle af jeres. Jer med Find Dory: Really - er hun forsvundet derinde? :D :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2016 Kæft den er sjov den tråd her muahaaa. Min ville hedde Jason Bourne, ikke nær så sjov som nogle af jeres. Jer med Find Dory: Really - er hun forsvundet derinde? :D :lolhit Så du er sådan lidt tough? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2016 Jeg tænkte også, jeg var på team Find Dory, indtil jeg kom i tanker om, at jeg lige i undervisningen set Eksperimentet! :lol :D Og er så også Warm Poodle....hmmm :O Lyder lidt creapy ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2016 Så du er sådan lidt tough? :D Ja tough og hårdtslående :yiepie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2016 Ja tough og hårdtslående :yiepie Stakkels Martin :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Vi så "Pan" den anden dag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2016 Kæledyrenes hemmelige liv... :blush øh... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2016 Når vi nu snakker om navne : fandt den her på Facebook.. Flower folds :lol Love Taco Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2016 Der er også denne: Dallas tush Del dette indlæg Link to post Share on other sites