Besvaret August 26, 2016 Kan ikke huske hvilken film jeg sidst har set, men vi så qi i onsdags :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Haha igår så jeg svigermonster :lol Men idag så jeg find dory i babybio :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 HELT ærlig!!!!! Mission impossible! :D :D :D :ditto :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Star Trek Beyond Borders - haha! Det er dog ikke lige frem "where no man has gone before" :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Og hvis vi tager serie med, så ser J og jegpt. stargate :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Sin City: A Dame to Kill For Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Suicide squad..!!!! :blink :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Suicide squad..!!!! :blink :D Er den god? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Haha, det er for grineren en tråd!! :haha Den sidste film jeg så var The Princess Bride :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Den sidste film jeg har set er Star wars: revenge of the sith Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Er den god? :)Jaaaaa :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2016 Jeg melder mig på holdet der ikke kan huske hvilken film jeg sidst har set :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2016 Den sidste serie jeg har set er Avatar: The Last Airbender. Jeg er ikke helt sikker på, hvad jeg skal mene om det :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2016 Er den god? :) Jaaaa...! :) Meget bedre end jeg havde regnet med udfra traileren... Den er meget sjovere og der er mere bag end man lige umiddelbart tror... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2016 Når vi nu snakker om navne : fandt den her på Facebook.. Flower folds :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2016 Hehe den er sjov! Pixie tube... ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2016 Dick Factory :blink :lol (betyder det at vi skal have en dreng? :D) Del dette indlæg Link to post Share on other sites