Oprettet August 26, 2016 Så denne på facebook og synes den er lidt sjov :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Kæledyrenes hemmelige liv :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Kæledyrenes hemmelige liv :chin::D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 The dark knight rises :D :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 This is fun! :lol Åh jeg morer mig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 The theory of everything... (Det kan man jo godt argumentere for) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Jurassic World :blink :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Flaskepost fra P... Ej men... :haha :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Åhh det er blevet min nye yndlingstråd :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Jeg kan ikke huske hvilken film jeg så sidst?! :o :blink Til gengæld så jeg 'Stranger Things' i går :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 :lolhit "a walk to remember" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Haha - nåh jo, Søren og jeg så 'The intern' for et par uger siden :D :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Jeg så fight club i søndags :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Hahaha hvor er det en sjov tråd :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Husker ikke hvilken film men lige nu ser jeg serien "the good wife" :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 The next three days :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Sjov tråd :lol Her er det: Pride and prejudice Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Hobbitten - en uventet rejse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Kan heller ikke huske sidste film, men er lige begyndt på den norske serie SKAM! :haha (Og døm mig ikke! Jeg er i 38.uge og keder mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites