Oprettet August 25, 2016 Findes der ingen der mødes i Nordsjælland området ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2016 Vi har næsten lige mødtes hos Bolsin i Birkerød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2016 Nå for søren. Den havde jeg slet ikke set Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2016 Måske kan vi snart finde en dag igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2016 Den ville jeg da meget gerne være med på Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2016 Jeg stiller gerne hus til rådighed igen :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2016 Er det dig i Birkerød ?Jeps :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2016 Ih, jeg opdagede det for sent sidstw gang, men håber det kan lade sig gøre at jeg kan komme med denne gang! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2016 Jeg er også med på en tur igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2016 Kan vi ikke lave noget lidt mere på midten? Hillerød er en seriøs lang tur herfra :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2016 Det tager mig 1 time og 30 min til Birkerød med det offentlige :-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2016 Jeg er frisk på det meste. Jeg kan også godt lægge hus til i Vedbæk, selvom det måske ikke er meget bedre for jer, der kommer syd- og vestfra :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2016 Jaaaa! SÅ skal jeg også være med :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2016 Jeg vil også godt være med denne gang. Men ja måske vi kan gøre det lidt mere på midten hvis muligt? Er Frederikssund lidt nemmere Nirev? Forså lægger jeg gerne hus til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2016 Frederikssund er ok, stadig langt, men går nok Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2016 Nirev. Kom du med offentlige eller i bil ? Frederikssund lyder som et perfekt sted for mig :-D Har dog lige fundet ud af at manden får firma bil, så jeg har vores egen til rådighed. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2016 Bil :) Arh.. Så burde det ikke tag mere end 20-30 min :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2016 Arh.. Så burde det ikke tag mere end 20-30 min :-)[/quote Hsr familie i Frederikssund og det tager altså lidt længere tid end det. Næsten en time. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2016 Jeg vil også gerne med :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2016 Arh.. Så burde det ikke tag mere end 20-30 min :-)[/quote Hsr familie i Frederikssund og det tager altså lidt længere tid end det. Næsten en time. Når vi køre til hillerød, tager det altså kun 25 min. Men nu ved jeg jo selvfølgelig heller ikke hvor i Hillerød du bor :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2016 ame="Nirev" post="1036974" timestamp="1472961704"] Når vi køre til hillerød, tager det altså kun 25 min. Men nu ved jeg jo selvfølgelig heller ikke hvor i Hillerød du bor :-) Nirev bor på Sorø-kanten Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2016 Nirev bor på Sorø-kanten Hehe ja det tager hvertfald en time fra fr.sund ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites