Besvaret August 22, 2016 Mine forældre ved det, min kærestes mor har fødselsdag på onsdag, så der fortæller vi hende nyheden.. Der udover ved min søster og kærestens bror det.. Resten venter vi med at fortælle det til, til uge 12 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2016 Indtil videre ved kun min kæreste og jeg det. Sådan regner jeg med at det skal være indtil NF-scanning ☺️ Medmindre jeg får det så skidt at det ikke kan skjules Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2016 Spændende! Også den første her Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2016 Babysam. Den er fra cariwell, kan også fåes på nettet. Den hedder vist bare sømløs graviditets bh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2016 Så fik vi fortalt det til kæresten mor, havde lavet en lille ramme til hende hvorpå der stod "du kan ikke se det med det samme, men noget passer denne ramme. For inden foråret er omme, dit barnebarn vil komme" Hun blev så glad, græd og sagde at hun ikke kunne få en bedre fødselsdagsgave! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2016 Åhhh hvor dejligt! Det er bare så mega hyggeligt at dele det med andre. Så føles det også meget mere virkeligt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites