Oprettet August 20, 2016 Jeg skal lave en kurv til mine svigerforældre til deres sølvbryllup. Jeg havde først tænkt at lave en pengegave og spurgte før ind til sølvfarvet ting. De vil gerne til England i foråret og derfor giver vi pund. Så kom jeg til at tænke på at lave en kurv med engelske ting! Altså ting som er typisk engelsk Men min fantasi rækker kun til te :chin: Har I noget andet? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2016 Jeg ved ikke om det er engelsk.. Men Engelsk vingummi Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2016 Short cake, lemon curd, Christmas pudding with brandy butter, Pimms, fudge... jeg tænker lige videre... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2016 Short cake, lemon curd, Christmas pudding with brandy butter, Pimms, fudge... jeg tænker lige videre...Øl feks guiness, diverse marmelader. Der er også de der chips kettle et eller andet. Dem med salt and vinegar :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2016 Scones med lemon curd, sandwich med agurk, fudge.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2016 Hvor er i gode! Hvor kan man mon købe alt det her? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2016 Meget af det kan fås i Irma eller magasins Mad og Vin :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2016 Lidl har haft britisk uge for nylig, nogle har måske noget tilbage, vores har fx fudge i store mængder. Ellers mener jeg Føtex har nogle engelske marmelader Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2016 Røde dobbeltdækkerbusser :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2016 Røde dobbeltdækkerbusser :) Det er måske lidt svært at komme i en kurv :p og lidt ude af vores prisleje :D men du har helt ret :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2016 Røde dobbeltdækkerbusser :) Måske i lege-udgave som kan pynte eller som Nova kunne bruge hos dem når hun bliver større? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2016 Det er måske lidt svært at komme i en kurv :p og lidt ude af vores prisleje :D men du har helt ret :)Jeg tænker jo så mest på legetøjsudgaven ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2016 Det er måske lidt svært at komme i en kurv :p og lidt ude af vores prisleje :D men du har helt ret :) Vi har haft dem i en legetøjsudgave på mit arbejde, den kostede 60 kr så vidt jeg husker :) Og så vil jeg lige skynde mig at gøre opmærksom på, at Guinness er en irsk øl ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2016 Vi har haft dem i en legetøjsudgave på mit arbejde, den kostede 60 kr så vidt jeg husker :) Og så vil jeg lige skynde mig at gøre opmærksom på, at Guinness er en irsk øl ;) Nord irsk? Men ok, du har nok ret ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2016 Dvd med en engelsk serie - fx Fawlty Towers eller Mr bean :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2016 Dvd med en engelsk serie - fx Fawlty Towers eller Mr bean :)Eller Downtown Abbey :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2016 Midsommer Murders :DDetective chiefinspector Barnaby! :biglove :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2016 Hold da op hvor er i bare gode :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2016 Nord irsk? Men ok, du har nok ret ;)[/quote Nope. Det stammer fra Dublin, så "bare" irsk :) I øvrigt en fed idé, med sådan en kurv :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites