Oprettet August 19, 2016 Hej, Er 6+2 idag, det er min 2. graviditet, men alligevel er jeg nervøs! Havde kraftige smerter i underlivet i nat, sådan at det spændte helt vildt meget... Og idag føler jeg bare at jeg INGEN graviditetssymptomer har. Ved ikke om det er noget jeg bilder mig selv ind? Har bare haft lidt kvalme hele sidste uge.. Jeg har aldrig haft problemer med aborter, men har bare en dårlig mavefornemmelse, og er bange! Nogle råd eller erfaringer? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2016 Alt det du beskriver er helt normalt - både smerter, som kan være livmoderen som begynder at give sig og ligamenter som gør ondt, og at symptomerne kommer og går i starten af graviditeten - og også frygten og de svære tanker. Jeg ved ikke om der kan være lidt ro i at tænke, at hvis det går galt kan man intet gøre og det skyldes som oftest at der er noget alvorligt galt med fostret hvis det går galt. Mig har det hjulpet at komme til tryghedsscanning, denne graviditet var jeg afsted da jeg var 7+1 og igen 10+2, så var der nogle datoer at se frem til og umiddelbart blir man beroliget af at se at der er liv og normal udvikling. Det er jo kun øjebliksbillede sådan en scanning, men hvis alt ser godt ud er der jo grund til at håbe at alt så udvikler sig normalt fremover. Tillykke med din graviditet og krydsede fingre for at alt udvikler sig som det skal :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2016 Tak for det! Da det er nyt, og 3 år siden sidste graviditet, har jeg desværre glemt en masse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2016 Så længe du ikke bløder meget også ville jeg ikke være bekymret. Du er sikkert helt ok Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2016 Har du overvejet at tale med din læge? Jeg var bekymret fordi jeg blødte en smule og slet ikke følte nogle symptomer.. Jeg blev derfor sendt til scanning på hospitalet som heldigvis viste at alt er ok. Alternativt vil jeg helt klart også anbefale dig en tryghedsscanning Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Jeg havde smerter og blødte i begge mine graviditeter uden det havde betydning, men kan sagtens forstå du er nervøs. Jeg var et nervevrag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites