Besvaret August 30, 2016 Jeg vil gerne skrives på d. 23. september :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2016 Nu bliver jeg lige nødt til at spørge, hvor længe har i været i gang? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2016 Neg test men ingen mens her til morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2016 Hvor hvor hvor er Lille-My? :) Held og lykke til jer alle i denne måned! Det virker som en eeevighed til jeg skal teste :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2016 Jeg vil gerne på til den 27. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2016 Så er alle på :) og hold da op vi er mange, jeg kan ikke bruge flere smileys nu :) haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2016 Hvor hvor hvor er Lille-My? :) Held og lykke til jer alle i denne måned! Det virker som en eeevighed til jeg skal teste :/ Jeg er begyndt på skole her i mandags :) så der har ikke lige været tid til bb Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2016 Jeg skal teste omkring d. 15. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 vil du skrive mig på til d. 13/9 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 vil du skrive mig på til d. 13/9 Det kan du tro jeg vil :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 hov jeg skal faktisk teste omkring den 7. september kan jeg se Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 4+2 og ingen tegn på menstruation. Tog en negativ test i lørdags, men har fortsat ømme brystvorter og føler mig virkelig oppustet :wacko Min temperatur har udviklet sig således:CD10-CD14: 36,3 CD15: 36,2 CD16-CD19: 36,3 CD20-CD22: 36,5 CD23-CD26: 36,6 CD27: 36,7 CD28: 36,6 CD29: 36,5 Umiddelbart ikke så godt et tegn, at den er faldet de sidste to dage, så det kan jo være, at mens kommer om et par dage alligevel :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 hov jeg skal faktisk teste omkring den 7. september kan jeg se synes jeg har færre symptomer end nogensinde: hverken kramper, knib eller ømme bryster :/ sidste gang kunne jeg heller ikke mærke om mens var på vej eller ej, det kommer som et lyn fra åben himmel, intet varsel eller optakt :/ ved ikke om jeg skal tro på det denne gang. M tager ud og sejle dagen inden testdag så hvis der skulle være gevinst overvejer jeg hvornår og hvordan han skal have det at vide :P vi krydser fingre :) :Goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 4+2 og ingen tegn på menstruation. Tog en negativ test i lørdags, men har fortsat ømme brystvorter og føler mig virkelig oppustet :wacko Min temperatur har udviklet sig således: CD10-CD14: 36,3 CD15: 36,2 CD16-CD19: 36,3 CD20-CD22: 36,5 CD23-CD26: 36,6 CD27: 36,7 CD28: 36,6 CD29: 36,5 Umiddelbart ikke så godt et tegn, at den er faldet de sidste to dage, så det kan jo være, at mens kommer om et par dage alligevel :unsure nogle kan først teste positivt 4+5 :) så vi håber! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2016 åh ha, den ventetid! vil bare gerne have svar nu, så jeg kan komme videre med mit liv på den ene eller den anden måde! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2016 testede her til morgen og der var en meget svag streg i test-feltet :P kan ikke få held af at uploaded et billede af det, men prøver i morgen ;) spændende om den også er der i morgen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2016 det er svært at tage et billede af den, men den er tydeligere herhjemme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2016 det er svært at tage et billede af den, men den er tydeligere herhjemme Den er da så fin og tydelig, selv på billedet! Stort tillykke :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2016 Den er da så fin og tydelig, selv på billedet! Stort tillykke :yay tak :) håber den nu bliver siddende! det er lidt nervepirrende og føler at det kan nå at gå galt endnu :3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2016 Jeg kan godt se den :) tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2016 Den er da så fin og tydelig, selv på billedet! Stort tillykke :yay :ditto Jeg kan sagtens se den. :yay :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2016 jeg kan også se den :yay :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2016 Jeg kan også se den streg :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2016 Jeg kan også se den. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2016 har haft mens-agtige kramper hele dagen, hvilket jeg ikke plejer at have før mens, ikke hele dagen i hvert fald.. så håber det er et godt tegn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites