Oprettet August 19, 2016 Skriv hvilken dato I vil på Håber der kommer en masse babyer til maj 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. Puttefutte :yay 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. Måskemortilmange :yay 15. 16. 17. 18. 19. 20. NattiB :bd 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2016 Jeg vil gerne være med, men jeg tror ikke rigtig på det.... jeg skal teste den 14.9.16. Nu må vi ser hvad der sker :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2016 så er du på, krydser fingre for dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2016 Jeg vil gerne skrives på til 15 september. Er ellers ved at blive godt i tvivl om det nogen sinde lykkedes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2016 Jeg vil gerne skrives på til 15 september. Er ellers ved at blive godt i tvivl om det nogen sinde lykkedes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2016 så er I begge på :) HeidiMarie, er der ikke et par dage til du skal teste? :) bare at du allerede vil på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2016 så er I begge på :) HeidiMarie, er der ikke et par dage til du skal teste? :) bare at du allerede vil på :) I forhold til æl skulle mens komme idag eller imorgen, og har mega ondt i maven så ved at det er på trapperne ☺️ Desværre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2016 I forhold til æl skulle mens komme idag eller imorgen, og har mega ondt i maven så ved at det er på trapperne ☺ Desværre øv :( krydser virkelig fingre for dig i september :bd selvfølgelig også nu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2016 øv :( krydser virkelig fingre for dig i september :bd selvfølgelig også nu! Tak også :bd din vej :) Mens er kommet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2016 Tak også :bd din vej :) Mens er kommet tak :) øv, en masse kram :kram :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2016 Jeg vil gerne på den 7 september ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2016 Jeg ved allerede at jeg kommer til at misse den bedste dag... men vi kan da altid håbe, at hans små svømmere har overlevet længe nok til at kunne klare jobbet. Jeg er på test den 10. sep. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2016 så :) en masse :bd til jer begge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Takker, og i lige måde... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2016 Jeg VIL lade være med at teste amok i denne cyklus! :oops Både ægløsningstests og tests lige omkring mens. Nu skriver jeg det herinde så forhåbentlig kan jeg holde mig i skindet og vente med at teste til d. 22 sepember som er 3 dage efter mens :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2016 Jeg VIL lade være med at teste amok i denne cyklus! :oops Både ægløsningstests og tests lige omkring mens. Nu skriver jeg det herinde så forhåbentlig kan jeg holde mig i skindet og vente med at teste til d. 22 sepember som er 3 dage efter mens :) Kender det godt, tester heller ikke for æl i denne cyklus :) masse :bd din vej Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2016 Jeg vil gerne på D. 30 :) Selvom jeg er på pergotime og gør alt hvad jeg kan mht. Kost og motion, så bliver mine cyklusser længere og længere <_< denne gang blev det til 37 dage :O nu skal jeg starte på spirix og inofolic(som for øvrigt er mega dyrt <_< ), og så hååååber jeg virkelig at det kan rette op på alt det kludder min krop laver :unsure øv en lang cyklus :( håber den finder sig selv snart :goodluck :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2016 Helt ny herinde... Eller dvs var her for nogle år siden :-) Skal teste d 14/9 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2016 Jeg skal teste den 4 ca. Har ikk helt styr på cyklus grundet pco. Men havde en frisk blødning igår aftes, så jeg tror mens er på trapperne meget før tid.. Har en del mens smerter her til morgen, men bløder ikk mere, total forvirrende krop Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2016 Sikke mange vi bliver i denne måned.. Håber at der er meget mere held end august.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2016 Sæt mig på til den 12. September :) Bortset fra en fest og telttur der kom i vejen midt i ÆL har vi gjort hvad vi kunne, men tør ikke håbe på noget som helst. Til oktober vil det være et år siden vi gik i gang med PB Del dette indlæg Link to post Share on other sites