Oprettet March 18, 2011 Kunne voldsomt godt tænke mig at lære andre forældre til aspherger børn at kende. Min søn på snart 5 er ved at blive udredt og jeg ville da lige høre om der er andre herinde som er velsignet med et professor barn? Synes tit jeg tager mig selv i at forsøge at trænge ind i hans "osteklokke" og tænker at det nok ikke er så klogt og at jeg måske skaber et rum hvor han og jeg er isolerede istedet for at hjælpe ham ud af den og derved komme ud i den "rigtige" verden. Bliver bare så facineret af ham og hans iver. Han er lige nu fast besluttet på at han skal lære at skrive så han sidder og skriver bogstaver på det ene ark papir efter det andet. Han kan stave sit eget navn samt mit og hans søsters. I julen var det tal som var det helt store og han tæller nemt til 30. Måske er det ikke så usædvanligt, men jeg synes det er flot af en dreng på 4. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2011 Hvor er han dygtig :loveshower Nu er der forskellige grene/grader af asperger syndrom. Min bror har en mild grad af det, men det er SLET ikke sådan hans kommer til udtryk. Du kan evt læse mere om det HER Jeg tror også at du via ASPERGER FORENINGEN kan finde børn omkring samme alder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2011 Tusind tak for linkene. Det var måske også nærmere sådan et sted jeg skulle prøve at kontakte =) Del dette indlæg Link to post Share on other sites