Besvaret August 26, 2016 Jeg er startet på et løbehold. Jeg er på holdet under begynder :D Bare det at skulle afsted 2 gange om ugen, er motiverende :yay Mon ikke jeg får lært at løbe så? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 I dag blev det til en gåtur i formiddags på 2,40 km og en aftenløbetur på 2,40 km :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Jeg er startet på et løbehold. Jeg er på holdet under begynder :D Bare det at skulle afsted 2 gange om ugen, er motiverende :yay Mon ikke jeg får lært at løbe så? ;) :super det skal du nok få lært :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Jeg er startet på et løbehold. Jeg er på holdet under begynder :D Bare det at skulle afsted 2 gange om ugen, er motiverende :yay Mon ikke jeg får lært at løbe så? ;) Under begynder :D fedt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 :super det skal du nok få lært :)Det håber jeg ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2016 Under begynder :D fedt!Yep! Der er igangsætterne, begynder og 5 kæmperne. Jeg er igangsætter :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2016 28:35 min løb (ca. 5 km), 10 armbøjninger, 10 rygløft og 1 min planke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2016 Ville egentlig have styrketrænet i formiddags, men det skete ikke lige :rolleyes Til gengæld fik jeg gået 6,65 km i eftermiddags :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2016 Fik løbet 2,43 km og lavet lidt styrkeøvelser på stuegulvet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2016 Har været til løbetræning i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2016 Har været til løbetræning i dag Hvordan var det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2016 Hvordan var det!Hårdere end sidst ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2016 Hårdere end sidst ;) Haha! Jeg tænkte mere på, hvordan det er at starte fra nul på et hold? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2016 Haha! Jeg tænkte mere på, hvordan det er at starte fra nul på et hold?Nårh :D Jamen de første 2 gange var ens. Der varmede vi op, og så i gang med træningen. Det var 1 min gang, 1 min rask gang. Sådan gjorde vi skiftevis i et kvarter. Bagefter var der lidt styrkeøvelser. I går udvidede vi og gik 1 min, 1 min rask gang og 1 min løb i 20 minutter. Også med opvarmning og styrke bagefter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2016 Er det godt? Og hvad koster det? Ja det er godt, været i gang 4 uger nu :) 1200kr mener jeg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2016 1,5 times træning - 45 min zumba - 45 crossdance inkl balanceøvelse og udstrækning :glad Næste onsdag kommer der 1 times forælder/barn gymnastik oveni Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 Jeg gik over 6 km igår :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 Jeg slog græs lørdag og styrketrænede i går. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 Løbetræning i dag. 2,5-3 km løb/gang :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 Jeg har godt nok gået meget i dag - har slet ikke styr på hvor meget, men meget! :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 Det her bliver til for lidt - hver dag beslutter jeg mig for st lave lidt styrketræning og hver dag kommer jeg fra det igen :rolleyes Jeg må klappe mig selv på skulderen for, at jeg dog cykler 10-11 km om dagen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 Og så fik jeg lige lavet lidt styrke foran fjernsynet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2016 75 minutters yoga, lille cykeltur og lille gåtur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites