Besvaret October 17, 2016 18 hours ago, AnneDam said: Min appetit er ikke så stort, og glemmer nogengange at spise, så opdager jeg det først når jeg begynder at få det lidt småskidt. Jeg øver mig i at spise formiddag-middag-eftermiddag-aften- inden sengetid. Men tit glemmer jeg formiddag og eftermiddag. Jeg oplever at hvis jeg ikke spiser inden sengetid (ofte rugbrød), så vågner jeg om natten og er småskidt og svært ved at falde i søvn igen. Det er præcis sådan, jeg også har det.. Min morgenmad er kun et enkelt stykke brød og så er det netop frokosten, som jeg ikke altid husker at spise? Det bekymre mig bare, om ham den lille der inde får nok, når ikke jeg spiser ret meget? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2016 3 hours ago, DOFR said: Jeg synes heller ikke min appetit er så stor, men jeg har ikke haft kvalme eller andre udfordringer. Jeg drikker minimum 2 liter vand om dagen, men det gør så også at jeg skal tisse hele tiden Hvordan er jeres maver begyndt at se ud? Kan det ses tydeligt nu? Min mave er begyndt at blive en fin lille bule, det ligner ikke længere, at jeg bare spiser masser af kage Hvordan ser din ud? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2016 2 minutes ago, Jensen21 said: Det er præcis sådan, jeg også har det.. Min morgenmad er kun et enkelt stykke brød og så er det netop frokosten, som jeg ikke altid husker at spise? Det bekymre mig bare, om ham den lille der inde får nok, når ikke jeg spiser ret meget? Min tanke er at babyen nok skal tage hvad den har brug for, så jeg er ikke bekymret. Men jeg tænker at hvis det stadig er sådan når jeg skal til jordemoder om 3 uger, så vender jeg det med hende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2016 34 minutes ago, AnneDam said: Min tanke er at babyen nok skal tage hvad den har brug for, så jeg er ikke bekymret. Men jeg tænker at hvis det stadig er sådan når jeg skal til jordemoder om 3 uger, så vender jeg det med hende. Jeg tror du har ret AnneDam at baby nok skal få hvad den behøver! Jeg ligner mest af alt stadig en der har spist for meget:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2016 1 hour ago, AnneDam said: Min tanke er at babyen nok skal tage hvad den har brug for, så jeg er ikke bekymret. Men jeg tænker at hvis det stadig er sådan når jeg skal til jordemoder om 3 uger, så vender jeg det med hende. Jeg skal til jordemoder i morgen og har selvfølgelig også tænkt mig, lige at vende den med hende! :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2016 Hvor langt er du henne DOFR? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2016 Altså. Jeg er jo tyk i forvejen, men kunne se da jeg havde vinterfrakke på idag at jeg buler ud midt på maven nu. Så ser lidt gravid ud..det syntes min kone også. Jakken kan ikke lukkes mere end et par uger endnu tror jeg, og ved dælme ikke lige hvad jeg så gør. Der findes jo nærmest ikke ventetøj i plus size Mad er meget svingende for mig. Jeg tror jeg spiser lidt mindre end jeg plejede...føler mig hurtigt fyldt i maven. Men lige pludselig kan jeg en masse...sskørt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2016 On 17. oktober 2016 at 7:28 PM, Cathla said: Altså. Jeg er jo tyk i forvejen, men kunne se da jeg havde vinterfrakke på idag at jeg buler ud midt på maven nu. Så ser lidt gravid ud..det syntes min kone også. Jakken kan ikke lukkes mere end et par uger endnu tror jeg, og ved dælme ikke lige hvad jeg så gør. Der findes jo nærmest ikke ventetøj i plus size Mad er meget svingende for mig. Jeg tror jeg spiser lidt mindre end jeg plejede...føler mig hurtigt fyldt i maven. Men lige pludselig kan jeg en masse...sskørt. Jeg føler mig også hurtigt fyldt i maven, så ikke nok med, at det er få måltider jeg får, så er de faktisk heller ikke ret store Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2016 On 17/10/2016 at 5:58 PM, Jensen21 said: Hvor langt er du henne DOFR? Jeg er i uge 16 nu og synes jeg kan se det lidt, men der er svært når maven ikke var helt flad i forvejen:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2016 Så fik jeg influenza vaccine idag sygdom kom an! Og nu er jeg altså ved at springes af spænding over den kønsscanning....ihhh det må gerne blive fredag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2016 2 minutes ago, Cathla said: Så fik jeg influenza vaccine idag sygdom kom an! Og nu er jeg altså ved at springes af spænding over den kønsscanning....ihhh det må gerne blive fredag Hvor bliver det spændende for jer! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2016 2 hours ago, DOFR said: Jeg er i uge 16 nu og synes jeg kan se det lidt, men der er svært når maven ikke var helt flad i forvejen:) Okay :-) Er du begyndt at kunne mærke noget endnu? 2 hours ago, Cathla said: Så fik jeg influenza vaccine idag sygdom kom an! Og nu er jeg altså ved at springes af spænding over den kønsscanning....ihhh det må gerne blive fredag Årh, hvor kan jeg godt forstå at du er spændt! Det er simpelhen også så spænende, hvad der gemmer sig der inde! Glæder mig til at høre! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2016 Jeg er 16+6 og jeg kan intet mærke. Men det er jo også første gang. Kan i andre mærke noget? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2016 Jeg troede jeg kunne mærke noget i går, men jeg tror mere det var luft i maven Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2016 1 hour ago, DOFR said: Jeg troede jeg kunne mærke noget i går, men jeg tror mere det var luft i maven Heh...ja, jeg bliver også ind i mellem i tvivl. Prøver at skubbe maven lidt for at provokere, men intet... glæder mig til jeg er sikker. Det er mest niv og jag. Den bygger hule med lange søm derinde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2016 6 hours ago, Cathla said: Jeg er 16+6 og jeg kan intet mærke. Men det er jo også første gang. Kan i andre mærke noget? Jeg er 16+3 og er begyndt at mærke, det er snart sket nogen gange.. Var til jordemoder i tirsdags og hun sagde, at det var den lille jeg kunne mærke! Det er også første graviditet her, men som hun også sagde, der er jo ingen graviditeter, der er ens Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2016 39 minutes ago, Cathla said: Dreng tillykke med at i skal have en dreng Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2016 45 minutes ago, Cathla said: Dreng Tillykke! Hvordan føltes det at få det at vide? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2016 Så dejligt! Blev meget glad og helt varm indeni. Min lille mand og den første mand i huset Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2016 1 hour ago, Cathla said: Så dejligt! Blev meget glad og helt varm indeni. Min lille mand og den første mand i huset Årh hvor dejligt! Stort tillykke med den lille mand! Det er sådan en fantastisk følelse og stort øjeblik, når de siger hvad det bliver! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2016 Ja og super skørt når man troede det var en pige...hihi.. Men dejligt og tak for tillykkerne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2016 Det bliver godt med en lille mand i huset Nu kan vi rigtig begynde, at købe ind! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2016 3 hours ago, Jensen21 said: Det bliver godt med en lille mand i huset Nu kan vi rigtig begynde, at købe ind! Jeps! Kiggede også lige forbi h&m i eftermiddags...hehe... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2016 Men åh gud...navnet! Har så svært ved drengenavne... Del dette indlæg Link to post Share on other sites