Besvaret August 7, 2016 TERMIN:3/4 2017 FØDESTED:holbæk SCANNINGER:3 VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: dreng MULIGE NAVNE: STØRRE SØSKENDE:ingen. TAGET PÅ I KILO:4kg GENER:kvalme, opkast, ømme bryster, træthed SÅDAN VIL JEG FØDE: HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN:min kone ANDET: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2016 TERMIN: ca. 8. april 2017FØDESTED: større sygehus i Jylland :)SCANNINGER: 0JM KONSULTATIONER: 0VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: det tror jeg ikke vi vil vide :)MULIGE NAVNE: mange!STØRRE SØSKENDE: 0TAGET PÅ I KILO: endnu ingenGENER:(fx. kvalme, smerter, sover dårligt): ømme bryster, ret ondt i maven (stik, jag, menssmerter), lidt kvalme tidligt om morgenenSÅDAN VIL JEG FØDE:HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: min kæresteANDET: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2016 TERMIN: 26/4-17 FØDESTED: Kolding SCANNINGER: JM KONSULTATIONER: VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: MULIGE NAVNE: STØRRE SØSKENDE: Caroline fra januar 2012 TAGET PÅ I KILO: ingen GENER: ingen SÅDAN VIL JEG FØDE: jeg fik kejsersnit sidste gang, og vil gerne have det igen, men det vil tiden vise HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: min mand ANDET Del dette indlæg Link to post Share on other sites