Besvaret August 21, 2016 For satan det er god håndbold!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2016 For satan det er god håndbold!!! Det er så godt spillede altså :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2016 Jeg koger! Hold den nu, gutter!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2016 Jeg koger! Hold den nu, gutter!!! Præcis!!!! Kom nuuuuuu! Kan tiden gå langsommere???? :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2016 Ham der den nye Morten Olsen, der åbenbart har skiftet sportsgren (:P), er da vist lidt god ;) :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2016 Jeg har kun set se sidste 10 min... Jeg kan næsten ikke holde til det :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2016 Hold hovedet koldt, gutter! 5 min igen! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2016 Fokus og ingen gummiarme :SM Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2016 Jaaaaaaaaaahhhhhhh! :yay x 1000 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2016 Godt gået drenge :toot :first: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2016 Tillykke til drengene!!!!! :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2016 JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! :glad :glad Sådan!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2016 Ooooog så tuder jeg igen!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2016 Ooooog så tuder jeg igen!!! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2016 Ooooog så tuder jeg igen!!! :ditto kæft altså, kan næsten ikke tåle det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2016 Fantastisk finale! Mit hjerte hamrede afsted og kunne slet ikke side ned de sidste 5 minutter! Stort tillykke til de danske herre :yay :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites