Oprettet March 17, 2011 Hej alle, Vil hurtigt høre om jeres erfaringer med sikkerheden af de forskellige tests? Har testet semi-positiv med valmed i dag men vil gerne prøve et andet mærke for at være nogenlunde sikker. Det må meget gerne være et mærke I evt. har kunnet teste tidligt med, er nemlig kun 3+4 ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2011 Hej alle, Vil hurtigt høre om jeres erfaringer med sikkerheden af de forskellige tests? Har testet semi-positiv med valmed i dag men vil gerne prøve et andet mærke for at være nogenlunde sikker. Det må meget gerne være et mærke I evt. har kunnet teste tidligt med, er nemlig kun 3+4 ;) Clear Blue gravid/ikke gravid - den er da ikke til at tage fejl af Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2011 Jeg testede tydeligt postitivt da jeg var 3+4 med Apotekets :) Glæder mig til at høre mere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2011 Øhh,nu har jeg lige taget en test jeg har købt på apoteket og den har lavet en hvid streg?? Midt i det lyserøde farve ligger en tynd hvid streg? - i den rigtige retning vel at mærke. Nå, købte også en af de digitale, den prøver jeg vist lige i morgen. Men to semi-positive på en dag må da indikere noget =) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2011 Kan du evt tage et billede af dem Min fra apoteket så sådan her ud, det er dog den fra 3+6 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites