Guest Majkat

Bip bip spil eller lignende

5 indlæg i dette emne

Min ældste datter på knap 5 år har en Nintendo og når hun spiller på den bliver lillesøster på 2 selvfølgelig vildt misundelig og vil også spille på noget. Indtil videre har det gået at få lov at trykke rundt på en lommeregner, men nu er den bare ikke sjov mere.

Nu tænker jeg så på om man stadig kan få nogle af de der små irriterende bip bip spil eller lignende i en ikke alt for dyr prisklasse, som jeg havde som barn. Er der nogen som har set det et sted?

:balloon

Del dette indlæg

ved ikke om man overhovedet kan få dem mere men jeg har en V smile pocket du kan købe billigt

Den er ikke lille men en slags lille pige game boy

magen til den her forneden

WrHtB.jpg

har også et par spil til

Del dette indlæg

Annonce ♥

ved ikke om man overhovedet kan få dem mere men jeg har en V smile pocket du kan købe billigt

Den er ikke lille men en slags lille pige game boy

magen til den her forneden

WrHtB.jpg

har også et par spil til

Tak for dit svar.

Jeg tænkte mere noget i retningen af et spil til en 20-50 kr, som ikke er noget af værdi ifald det går i stykker.

Vi har en V smile til tvet og synes ikke det er verdens bedste kvalitet :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

næææ tror aldrig rigtig det rigtig er blevet et hit :) tror også den her ender hos Alma der så kan trykke løs

de har nogen gange nogle spil i BR i den prisklasse, hvor spillet er indbygget og meget simpelt

men hvis det bare skal sige lyde og vise lidt på en skærm kunne det måske bruges :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da Linus var 2 kunne han sagtens spille på vores mobiler :)

Nu har han sin egen iPhone uden sim-kort som han spiller lystigt på, når han ikke spiller Silke på min Nintendo.

Før han blev 3 kunne han tænde computeren, logge ind på sin profil og gå på nettet og spille Y8, Friv eller Oline. Nørd lige som sin far ;)

I den alder vil de helst spille det samme som de ser os andre spille, så at du køber en anden slags vil nok være sjov de første par dage, men så vil det sikkert være jeres og storebrors ting der er spændende igen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER