Besvaret August 5, 2016 Aner ikke hvornår det slutter. Det plejer at vare i en måned tid :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2016 Det er vist den 4. September det slutter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2016 Kører det ikke til start september eller husker jeg forkert? Så tager jeg det i mig igen med det er slut ;) Jeg har vundet en slush-ICE i dag :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2016 Jeg vinder sq ikke noget.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2016 Jeg vinder sq ikke noget..:ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2016 Jeg vandt noget pesto, men så efterfølgende, at jeg havde indtastet et forkert mobilnr. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2016 Jeg vinder heller ingenting :( satser på jeg tager bilen i stedet for! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2016 Jeg har vundet en eller anden spize. Nogle der vil have den? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2016 Jeg har vundet en eller anden spize. Nogle der vil have den? Hvad er det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2016 Har vundet slushice igen idag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2016 Jeg har intet vundet i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2016 Jeg har vundet en sennep mere :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2016 Ingen gevinst i dag.. Og er der én som vil have kapsel kaffen? Den passer ikke i vores maskine Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2016 Jeg har vundet en pakke paté eller baconpostej - nogen der vil have den? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2016 Jeg har vundet slush ice :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2016 Jeg vandt spize pesto i går og malet starbucks kaffe i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2016 Jeg vandt spize pesto i går og malet starbucks kaffe i dag.Mums Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2016 Ingen gevinst i dag.. Og er der én som vil have kapsel kaffen? Den passer ikke i vores maskine Hvilke kapsler er det? Vi har en Dolce Gusto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2016 Hvilke kapsler er det? Vi har en Dolce GustoDet er de mindre - vi har nemlig også Dolce Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2016 Jeg hsr vundet op opvaskemiddel idag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2016 Nogen der vil have en Leverposteg??? Havde håbet på noget lidt mere sygehusvenligt :lolhit Vil du have en halv liter Harboe cola? Lidt mere sygehusvenligt tænker jeg ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2016 Mums Manden er meget tilfreds. Jeg drikker ikke selv kaffe. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2016 Manden er meget tilfreds. Jeg drikker ikke selv kaffe.Den er også god ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2016 Hvad er det? En pesto med lemon eller chili Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2016 En pesto med lemon eller chili Aha! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites