Forunderligt

Pokemon GO

1,175 indlæg i dette emne

Hvordan ser I hvor meget I har gået?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wehu :glad min hjalp mig med at overtage et gym i dag ;)

Jeg har også lige taget et gym for første gang :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

89 km men jeg har altså cyklet en del af dem. Startede ca 18/7

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

89 km men jeg har altså cyklet en del af dem. Startede ca 18/7

Jeg cyklede i dag, men den registrerede kun en brøkdel af turen :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også lige taget et gym for første gang :D

Sejt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg cyklede i dag, men den registrerede kun en brøkdel af turen :chin:

Man skal holde sig til lunte/jogge tempo :D less sporty is more

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan ser I hvor meget I har gået?

Når du trykker på din avatar nede i venstre hjørne, kan du slide op fra siden, hvor du også kan se hvor meget xp du har :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skal holde sig til lunte/jogge tempo :D less sporty is more

Vil det sige at jeg cykler for stærkt :O det havde jeg aldrig troet om mig :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

24,1 kilometer til mig. Men vi bor jo også hvor man skal kører til næsten alt.

Og Aja tryk på billedet nede i venstre hjørne, så kommer man ind så man kan se en masse medaljer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gået 135 km, siden jeg startede op den 16/7 :o Det er ca. 5,5 km om dagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gået 135 km, siden jeg startede op den 16/7 :o Det er ca. 5,5 km om dagen :)

:respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I ikke børn at tage jer af? :lol

Det var hvert fald min undskyldning til et par unge drenge den anden dag oppe i byen, da de synes jeg var lige lavt nok i level :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valdemar spiller med. :D Så render han rundt og fægter med en pind eller whatever og peger mig derhen, hvor vi skal kigge efter pokemons, highfiver når vi fanger en, og jubler når vi sidder i sofaen og evolver :D Og vi har mange pokestops på legepladser her :)

E fatter det selvfølgelig ikke, men er glad for at køre en tur i barnevognen og har heller ikke noget imod at blive trillet rundt når hun alligevel sover :)

Og så må jeg tilstå, at jeg en dag rendte alene ud i mørket for at jage efter sengetid, mens B var hjemme med ungerne :lol :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valdemar spiller med. :D Så render han rundt og fægter med en pind eller whatever og peger mig derhen, hvor vi skal kigge efter pokemons, highfiver når vi fanger en, og jubler når vi sidder i sofaen og evolver :D Og vi har mange pokestops på legepladser her :)

E fatter det selvfølgelig ikke, men er glad for at køre en tur i barnevognen og har heller ikke noget imod at blive trillet rundt når hun alligevel sover :)

Og så må jeg tilstå, at jeg en dag rendte alene ud i mørket for at jage efter sengetid, mens B var hjemme med ungerne :lol :blush

Theodor er også med her. Og jeg har da også været på tur alene. Men alligevel..Jeg forstår det ikke :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, nu virkede det! Jeg var ellers derinde flere gange, men der var bare tomt, altså ingen medaljer eller noget. Men så genstartede jeg spillet og det virkede :)

26,1 km så det er 2,1 om dagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spiller til og fra dagplejen og nogen gange løber jeg lige hurtigt rundt i området hvis manden er hjemme til at se efter drengene...og ellers kun når jeg er nogle steder henne hvor der sker lidt mere end hvor vi bor ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige fanget en Exeggcute! :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih kan godt forstå i er så gode!

Min jogger siger 6,5 km ha ha!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige fanget en Exeggcute! :O

Ej snyd den er jeg endnu ikke stødt på ! ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej snyd den er jeg endnu ikke stødt på ! ;-)

Den var lige midt i min stue :)

Til gengæld mødte jeg en Weepinbell her til morgen, men den ville satme ikke fanges :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, jeg er lidt skuffet over at der ikke var nogle flere pokestops på vej over til børnehaven, det kunne ellers have været fedt!

Men jeg fangede da en Abra (ny for mig) på vejen. Desværre kunne jeg ikke fange en anden ny jeg mødte (som jeg har glemt navnet på).

Cykelturen gav mig ikke særligt meget på mit æg, så jeg må vidst hellere ud og trave lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, jeg er lidt skuffet over at der ikke var nogle flere pokestops på vej over til børnehaven, det kunne ellers have været fedt!

Men jeg fangede da en Abra (ny for mig) på vejen. Desværre kunne jeg ikke fange en anden ny jeg mødte (som jeg har glemt navnet på).

Cykelturen gav mig ikke særligt meget på mit æg, så jeg må vidst hellere ud og trave lidt.

Der er som regel pokestops ved skulpturer og ved kirker samt kirkegårde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes virkelig, det bliver sværere og sværere at fange dem! Jeg er løbet tør for bolde :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er som regel pokestops ved skulpturer og ved kirker samt kirkegårde :)

Så måtte der godt have været nogle flere skulpturer og kirker på vej til børnehaven :lol

Hjem fra netto stødte jeg da på 3, så helt skidt er det vel ikke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes virkelig, det bliver sværere og sværere at fange dem! Jeg er løbet tør for bolde :blink

 

Ja, det bliver sværere! Jeg laver ikke andet end at løbe tør for bolde med så få pokestops vi har her  <_< :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER