Besvaret August 9, 2016 Jeg jagter ihærdigt at udvikle den magikarp. Det holder hårdt!Det tager jo en evighed eller otte! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2016 Jeg har fået en geodude i dag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2016 Hvor finder i jeres gode pokemons ? :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2016 Jeg har fået en geodude i dag :yay Ej fedt ;-) Hva level er du pt ? :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2016 Gæt selv, hvilken pokemon, denne glade dreng har udklækket idag :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2016 Jeg jagter ihærdigt at udvikle den magikarp. Det holder hårdt! :ditto Jeg har pt 95 magikarp candy... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2016 :ditto Jeg har pt 95 magikarp candy... Det er både demotiverende og motiverende på een gang! Men jeg har snart 300 candy, så nu følger jeg den altså til dørs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2016 Hvor er I seje med Magikarp :respekt Jeg har 17 candy eller sådan noget :rolleyes Til gengæld synes jeg, jeg har fået nogle ret fede andre pokemoner i mit dex idag: Clefable, Fearow, Wartortle, Lapras og Pikachu :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2016 Jeg er helt tabt på de navne dér, men det er meget skægt at der vitterligt er stor forskel på , hvilke man fanger hvor. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2016 Sys godt nok i andre har mange gode...jeg har sq ikke det vilde og fanger intet nyt pt...hmm Øv :-/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2016 Ej fedt ;-) Hva level er du pt ? :-) Næsten lige kommet på level 9 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2016 Jeg er helt tabt på de navne dér, men det er meget skægt at der vitterligt er stor forskel på , hvilke man fanger hvor. Ja, det er helt vildt! Jeg glæder mig til at se, hvad Bryggen kan byde på ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2016 Er de der gyms kun til at kæmpe i? Jeg har jo ingen chance med mine små teddybjørne :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2016 Er de der gyms kun til at kæmpe i? Jeg har jo ingen chance med mine små teddybjørne :lol Haha, det samme her! :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2016 Nå nu fik jeg gået en lang aftentur...det blev til en zubat, eevee, horsea og så en krabby i æg og en caterpie... Well det gir da heldigvis candy, stardust og xp... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2016 Nu var jeg inde og checke min ruet og jeg har altså gået 9 km i dag og ikke kun 7 km, som de har talt.... SNYD <_< Så må jeg barefå det æg i morgen og så har det bare at være en god pokemon :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2016 Nå nu fik jeg gået en lang aftentur...det blev til en zubat, eevee, horsea og så en krabby i æg og en caterpie... Well det gir da heldigvis candy, stardust og xp... Og motion :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2016 Og motion :D Jaa motion ;-) er snart på min ønskede vægt igen nu efter de 2 fødsler ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2016 Jaa motion ;-) er snart på min ønskede vægt igen nu efter de 2 fødsler ;-)Lææææækkert :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2016 Nu var jeg inde og checke min ruet og jeg har altså gået 9 km i dag og ikke kun 7 km, som de har talt.... SNYD <_< Så må jeg barefå det æg i morgen og så har det bare at være en god pokemon :D Jeg blev så skuffet over mit 10 km æg :( Der var en pinsir i, godt nok med en flot cp, men jeg ville bare så gerne have haft noget, jeg ikke havde i forvejen. Og 10 km + det løse, er virkelig langt for noget man har i forvejen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2016 Inspireret af min Facebook gruppe med pokemon hvor mange har i så i jeres poke dex ? Og hvad level er i ? Er selv level 13 med 51 fanget indtil videre :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2016 Jeg er level 9 og har fanget 30 forskellige pokemoner :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2016 Level 6 og jeg har fanget 16 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2016 Jeg er level 12, og har fanget 34 forskellige.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites