Besvaret July 20, 2016 Hvor lyder det bare som en dejlig oplevelse <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2016 Ej hvor fantastisk :loveshower stort tillykke med ham, det lyder som en perfekt start på jeres liv som familie på 5 ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2016 Dejlig beretning om en god fødsel ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2016 Stort tillykke og tak for beretningen. Det er så skønt at læse om endnu en god hjemmefødsel. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2016 Fantastisk :biglove Tillykke til jer alle! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2016 Hun er så sød og dygtig! Og rolig ikke mindst. Fantastisk personlighed.Orgh det er jeg glad for at høre, hun virker bestemt også til at være en rolig person Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2016 Wow det var hurtigt. Og jeg synes min fødsel var hurtig. Men du har overhalet mig, for min Jordemoder nåede at være med hele 40 min. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2016 Wow!! Det lyder helt vidunderligt! Tillykke med ham Del dette indlæg Link to post Share on other sites