Oprettet July 1, 2016 Nu er vi så uheldige at Eigil og jeg er blevet indlagt på Rigshospitalet i 14 dage :( Så skal undvære mand og Ida i 14 dage. :boo Men tænkte på om nogle kendte nogle billige overnatningsmuligheder i København. ? Så de kan komme og besøge Eigil og jeg i næste weekend. Turen herover og hjem er nemlig for lang for hende på en dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2016 Hvorfor er I indlagt på Riget? :o :unsure Der ligger et Hostel lige ved Langebro. Og så er der det nye wakeup-hotel. Det må umiddelbart være de billigste alternativer, tror jeg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2016 Jeg kender intet til overnatningsmuligheder, men jeg vil lige sende et :kram2 det lyder da ikke spor sjovt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2016 Jeg kender intet til overnatningsmuligheder, men jeg vil lige sende et :kram2 det lyder da ikke spor sjovt :( :ditto :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2016 Eigil væltede vores frituregryde ned over sig selv igår. Så han er blevet forbrændt på 14% af kroppen. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2016 Åh nej hvor forfærdeligt :boo :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2016 Åh gud nej.. Hvor er det synd for ham og jer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2016 Ja er det. Men der er heldigvis kun gået udover hans ben. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2016 Hvorfor er I indlagt på Riget? :o :unsure Der ligger et Hostel lige ved Langebro. Og så er der det nye wakeup-hotel. Det må umiddelbart være de billigste alternativer, tror jeg. Det er Danhostel :) jeg tror wake up er ret godt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2016 Omena er vist også okay i pris. Kæmpe kram! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2016 Jeg kan godt anbefale Danhostel. God bedring med ham! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2016 Hvor er det uhyggeligt Maria! God bedring med ham! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2016 Nej, hvor frygteligt for ham og jer. :( :kram2 Jeg vil også sige, at wakeup er det billigste, jeg kender. Der ligger vist også et privat b&b ude ved lufthavnen, som min mor har brugt nogle gange, men det kræver at de er i bil, for det er langt fra offentlig transport. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2016 For filan altså Maria. Har ikke andre forslag end dem i allerede hr fået. Sig endelig til hvis i har brug for noget. Kan godt levere til jer inde på Riget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2016 :kram :kram :kram https://www.cabinn.com/node/23?arrivaldate=2016-07-01&stay=1- den der hedder Scandinavia Altså det er længe siden jeg har boet der, men min kollega har familie der bor der hver gang de er i Kbh.. Det her er ok og ret tæt på Riget og byen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2016 Det var dog frygteligt.. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2016 Stakkels Eigil og mor (og far og Ida) :( :boo :( Tanker om snarlig bedring og :kram jeres vej Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2016 Maria er I interesseret i indlogering hos private? Kender en del i København og vil gerne spørge ud i mit netværk, hvis I er interesseret Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2016 Maria i kan også prøve https://www.airbnb.dk Der kan i leje en lejlighed i Kbh og det er ikke så dyrt. Det er private lejligheder, så kunne i evt leje den for weekenden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2016 Sender et kæmpe kram herfra og rigtig god bedring :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2016 Hvad med noget som det her? Det ser fornuftigt nok ud og samtidig er det ret billigt. https://www.airbnb.dk/rooms/7478725?checkin=02.07.2016&checkout=03.07.2016&guests=2&s=seCdJJAR :kram :kiss :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2016 Du må sige til hvis du har brug for hjælp til noget :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2016 Åh nej dog! Jeg kender ikke andre muligheder, end dem, der allerede er nævnt, men jeg ville ikke gå ud uden at sende et kram din vej. God bedring med ham :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2016 Håber i snart er ok og finder noget overnatning :-) Stort kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites