roselein

Spisesteder i Aalborg med baby

4 indlæg i dette emne

Vi skal til bryllup i Nordjylland på lørdag, og har i den anledning valgt at tage en overnatning i Aalborg. Vi kører fra Sjælland fredag middag, og regner med at være i Aalborg ved 6-7 tiden. Vi har E med, som er 6 1/2 måned. Vi skal bo på Comwell.

Synes jeg kan fornemme, at der er en del herinde fra Aalborg (og omegn), så jeg ville høre, om der er nogen gode foreslag til en god familierestaurant i Aalborg. Meget gerne et sted, hvor de ikke ser skævt til at man ammer :) Hvis der er nogen steder, vi absolut ikke skal gå hen, så er i også velkomne til at komme med input der ;)

Del dette indlæg

Jeg ved ikke om det lige er "stilen" men jeg har i hvert fald ammet både på Jensens Bøfhus (der kan man også have barnevogn med), Flammen (der kan barnevogn vistnok stå i garderoben) og Bones i Skalborg (men jeg er ret overbevist om at Bones i midtbyen heller ikke ser skævt til det).

Hvis I er til kinesisk så kunne Jin Cun på havnen måske være et bud. Jeg ved ikke, hvad de siger til amning, men jeg oplever dem generelt som meget børnevenlige, og selvom det er ret stort har jeg aldrig oplevet at der var proppet, så jeg vil tro, at man godt må have vognen med til bordet, hvis man spørger.

Vi havde engang vores dreng med på Hereford Beefstouw og jeg var overrasket over, hvor børnevenlige de var, selvom det er sådan et lidt fint sted. Det var dog efter at vi stoppede amningen så det kender jeg ikke deres holdning til. Til gengæld laver de mega gode bøffer :mam

Generelt har jeg ikke oplevet at blive set skævt til, fordi jeg har ammet. Jeg har dog hørt at det er no go på Stygge Krumpen men måskeeeee har de fået nye ejere siden jeg hørte det :chin:

Del dette indlæg

Annonce ♥

Cafeministeriet og cafe vi2 er babyvenligt dog er barnevogne nødt til at stå udenfor :)

Tror at stygge klumpens nye ejere er babyvenlige en fra min mødregruppe er venner med ejerne og har holdt barnedåben på Meat som stedet er kommet til at hedde istedet :) så det ville da undre mig meget hvis de siger nej :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Generelt har jeg ikke oplevet at blive set skævt til, fordi jeg har ammet. Jeg har dog hørt at det er no go på Stygge Krumpen men måskeeeee har de fået nye ejere siden jeg hørte det :chin:

Det har de nemlig - og de er noget mere børnevenlige! :super

Ellers tænker jeg caféministeriet på mølleplads kunne være en mulighed :) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER