Oprettet June 21, 2016 Sad lidt og kiggede på facebook og synes ikke jeg kan finde en januartermins gruppe derinde :help Har i andre fundet noget eller har det ingen interesse endnu? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2016 Jeg bruger stort set ikke Facebook og er ikke interesseret :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2016 Jeg bruger stort set ikke Facebook og er ikke interesseret :) gør jeg nu heller ikke selv, men det er bare større og måske nogle flere i nærheden af en selv :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2016 Jeg bruger GEB - Gravid efter behandling på Facebook. Der er rigtig hyggeligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2016 Ja der er en gruppe :) Den er hemmelig lige nu, fordi den åbenbart fremgik af nogle nyheder, selvom den var lukket. Så den er hemmelig indtil august tror jeg. Hvis du sender mig en besked med din mail, så kan jeg invitere dig :) Den er rigtig god at bruge synes jeg! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2016 Jeg har kigget på Babypakker.com på Facebook. På et tidspunkt går jeg nok alle babypakkerne igennem, og bestiller fra en ende af :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2016 Jeg har også joinet en "termin januar 2017" gruppe på FB. Der er lidt mere aktivitet hvis man ønsker det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites