Besvaret July 10, 2016 Man er ofte meget fertil efter en abort, og sjansen for at miste flere gange på rad er egentlig ganske lav. :) Håber den udvikler sig! :bd Tak. Håber virkelig at du har ret. Lige nu er jeg virkelig bange. Tror bare jeg skal igennem ugen og håbe mens bliver væk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2016 Tak. Håber virkelig at du har ret. Lige nu er jeg virkelig bange. Tror bare jeg skal igennem ugen og håbe mens bliver væk Det forstår jeg godt, jeg bliver nok ekstra bange neste gang jeg bliver gravid jeg også! :) Jeg håber for din skyld det går godt denne gang. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2016 Endnu en svag positiv her til eftermiddag. Men den er nu ret utydelig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2016 Endnu en svag positiv her til eftermiddag. Men den er nu ret utydelig. det er jo også et par dage før testsag :) krydser fingre for den udvikler sig :goodluck :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2016 det er jo også et par dage før testsag :) krydser fingre for den udvikler sig :goodluck :kram2 Kan bare ikke rigtig lade være med at teste Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2016 det er jo også et par dage før testsag :) krydser fingre for den udvikler sig :goodluck :kram2 Kan bare ikke rigtig lade være med at teste Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2016 Kan bare ikke rigtig lade være med at teste kan jeg godt forstå :) kommer til at få det på samme måde :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2016 Jeg har her til aften lavet denne fine test, som jeg bliver nødt til at dele med jer, da jeg først ser min mand på fredag, og jeg er nødt til at fortælle det til nogen :wub Stregen kom inden for 2 minutter, så den er god nok ikke? Jeg er i dag 3+2, så jeg bliver helt i tvivl, om det er noget jeg bilder mig ind :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2016 Jeg kan ihvertfald se en meget svag streg, så tillykke tullemor86. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2016 Jeg kan ihvertfald se en meget svag streg, så tillykke tullemor86. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2016 Det er jeg glad for at høre. Så er det forhåbentlig ikke bare noget, jeg bilder mig ind Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2016 Jeg har her til aften lavet denne fine test, som jeg bliver nødt til at dele med jer, da jeg først ser min mand på fredag, og jeg er nødt til at fortælle det til nogen :wub Stregen kom inden for 2 minutter, så den er god nok ikke? Jeg er i dag 3+2, så jeg bliver helt i tvivl, om det er noget jeg bilder mig ind :unsure Jeg kan ane en lille streg, jeg håber den udvikler sig, :bd din vej Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2016 Jeg kan ane en lille streg, jeg håber den udvikler sig, :bd din vej Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2016 Har taget endnu en test og nu kom stregen efter ca 30 sek og er noget mere tydelig. Begynder lige så stille at turde tro på det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2016 Har taget endnu en test og nu kom stregen efter ca 30 sek og er noget mere tydelig. Begynder lige så stille at turde tro på det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2016 Her til morgen var teststregen tydeligere end kontrolstregen :kuller 5+0 :gravid Nu krydser vi bare fingre for, at alt går godt, og der kommer en baby til marts :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2016 Stort tillykke til jer andre gravide :hurra Det er dejigt at have nogen at følges med :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2016 Tusind tak. Danser rundt på en lille lyserød sky. Og også kæmpe tillykke til dig tullemor og cand.mor Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2016 Stort tillykke til jer andre gravide :hurra Det er dejigt at have nogen at følges med :balloon Også stort tillykke til dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites